Kirjoittaja Aihe: 508 - Keulavaurio  (Luettu 1506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 449
508 - Keulavaurio
« : 23.10.2018, 10:44:21 »
Auto: 2015 508 2,0 HDi 180 GT.

Tiedäthän tunteen, kun huolellisesti pidetty silmänterä saa kolhun parkkipaikkalla? Onneksi nyt oli rehellinen ranskalainen mies vastapuolena.  Ko. henkilö oli pysäköidessään osunut vetokoukullaan kahdesti 508:n rekisterikilpeen. Kilpi oli vääntynyt kaarelle, mikä kertoisi vetokoukun olleen lähes 10cm 508:n "sisällä". Itse puskuriin ei jäänyt jälkiä, mutta rekkarin vääntyminen ja naarmut paljasti.
Homma eteni niin, että pyysin ohi ajanutta poliisipartiota selvittämään auton omistajan  . He saivat yhteyden mieheen, joka sitten tuli paikalle asiaa hoitamaan. Tänään sain IF:ltä tekstarin, että maksavat tutkimisen ja syntyneet vauriot. Homma siis päättynee hyvin.

Onko joku purkanut 508gt 2.0hdi180 vm. 2015 keulaa niin, että tietäisi mahdollisen sisäisen vaurion mahdollisuudesta? Rekkarin kohdalla painuma ollut siis n. 10cm. Parasta varmaan tilata huoltoon tarkastus, niin ei jälkikäteen tarvi ihmetellä.
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
Vs: 508 - Keulavaurio
« Vastaus #1 : 23.10.2018, 20:48:10 »
Eturekisterikilven takana pitäisi olla sellainen solumuovipalkki ja sen takana on varsinainen metallinen puskuripalkki.