Tuli itsekin asenneltua lituska subbari kuskin penkin alle. Hetken mietin sitä mihin laitan tuon maajohdon. Sitten tuli sellainen olo, että pakkohan tässä on jossain ovilistan alapuolella karvamaton alla olla jonkinlainen maadoituspaikka. No sitä karvaa ravottamaan about keskeltä oviaukon alaosaa ja sieltähän löytyi pultti, jota käytettiin auton joidenkin omien johtojen maadoitukseen. Pultti auki ja maajohto sinne. Toimii
Eli riitti vajaa metrin maajohto, eikä tarvinnut ruveta virittelemään sitä mihinkään penkin kiskoon tms, missä saa pelätä että kuluuko se poikki aikaa myöten.
Penkin säädöt tosiaan menevät äärilaidasta toiseen, niin pituus- kuin korkeussäädössä. Hieno homma
Subin virtajohdot ja muut pistin osoittamaan kuskin jalkatilaanpäin. Ettei takapenkillä joku aikaamyöten potki niitä irti ja hoida jonkin sortin oikosulkua. Subi on sen verran pitkä, että takatilan matto taittuu sen päälle. Ainakin 43 koon kenkä mahtu nätisti silti siihen. Toisaalta hyvä tuo maton päälle taittuminen, niin ei kurastu ja naarmutu kovasti tuo subi.
Kiinnitysmekanismi täytyy vielä keksiä. Lattiakarvaan ei kiinnitys mukana tulleilla velcro-tarranahoilla toimi. Se ei vaan tartu karvaan kiinni. Ja tollasta kiinnityslevyä ei mukana tule, mikä oli yllä olevan blaupunktin subin mukana.
Kiinnitysideoita saa antaa, ettei tuo murskaa akillesjänteitä jos nokkakolari koittaa Voisi koittaa ideoida jostain ohuesta lattaraudasta jonkinlaisen vastaavankaltaisen kiinnityssysteemin.
Lisäbassoa tuo ihan kiitettävästi. Ei tuo mitään painetta aikaan saa verrattuna edelliseen Hertzin HX250 subbariin, vaikka sekin oli 17l kotelossa. Mutta jos takatilaa ei halua hussata ja pehmeyttä ja kohtuullista bassoa kaipaa, niin kyllä tuolla sen saa. Suosittelen.
Mites muuten SamiL, kun laitoit tuon kiinnityksen penkin kiskoon, niin pitikö löysätä molemmat kiskon pultit? Edestä ja takaa, että sai nostettua kiskoa (ja penkkiä)?