^^^^ Laitetaanpa pieni selostus, millä asiassa päästiin eteenpäin (jos vaikka auttaisi jotain samassa tilanteessa olevaa):
Auto lähti hinaamalla käyntiin, mutta kävi huonosti. Seuraavana päivänä lähti startilla käyntiin, kävi hetken - sammui, eikä sen jälkeen enää taas käynnistynyt. Tulpat olivat aivan märät ja kärkiväli kuitenkin liian suuri.
Vikakoodien nollauksen sekä uusien tulppien vaihdon jälkeen auto kuitenkin käynnistyi heti ja kävi kaikilla, mutta "raskaasti". Öljykorkin avaamisen yhteydessä havaittu moottorissa olevan liikaa alipainetta -> huohottimen kalvo rikki.
Moottoriöljyjen seassa bensaa ja tämä taas aiheuttaa vian (ja vikakoodit) muuttuvien venttiilien ajoitukseen.
Huohottimen kalvon sekä moottoriöljyjen (ja -suodattimen) vaihtojen jälkeen auto käy ja tuntuu toimivan.
Perimmäisenä syynä näytti olleen rikkinäinen huohottimen kalvo, joka sai välillisesti aikaan vian sekä nuo vikakoodit venttiilien muuttuvaan ajoitukseen.
Vaihtuipa samalla myös uudet tulpat sekä öljyt suodattimineen.