Terve!
Viime talvena/keväällä riivanneet huurtumisongelmat on selätetty.
Huollon yhteydessä auton ollessa nosturilla, puhdistettiin paineilmalla ilmastoinnin kondenssivesiputki (?) joka tuli auton tulipelliin kohdalta siitä keskikonsolin liepeiltä. Varovasti paineilmaa sinne tarjoamalla kuului ensin pientä pulputusta, ja kun tukos irtosi niin sakkaista vettä tyhjeni sieltä pieni määrä.
Kesäkuumalla auton alkuperäinen PCM-puhallin päätti lopettaa toimintansa, ja se uusittiin. Siihen loppui huurreongelmat. Pakkasella ajellessa automaatti-ilmastointi päällä, takasivulasit voi vähän kerätä huurua, mutta lämppärin "tuulilasin sulatusasentoa" käyttämällä huurre katoaa melko pian.
Alkuperäinen lämppärin puhallin on varaosana melko tyyris, mutta minkäs teet, kun tarvikeosana tuota ei ollut kesällä saatavana. Originaalikin tilattiin ruotsista.