Kirjoittaja Aihe: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10  (Luettu 3515 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10
« Vastaus #60 : 19.10.2022, 19:39:11 »
Mulla ei ole muuta sanottavaa tähän kuin, että Peugeot kulkee voitosta voittoon.
Peugeot RCZ HDI FAP

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 877
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10
« Vastaus #61 : 20.10.2022, 06:58:55 »
Mulla ei ole muuta sanottavaa tähän kuin, että Peugeot kulkee voitosta voittoon.

F1-menestystä ei tullut, mutta rallissa voisi pukata Toyotan hopealle.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

508phev

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10
« Vastaus #62 : 20.10.2022, 10:44:51 »
Hieman ehkä OT mutta kun täällä on tuota 508:n olemusta kyseenalaistettu niin kommentoin näin yhden asiakkaan näkökulmasta sitä ja koko merkkiä. Aikanaan harkitsin edellistä mallia mutta pidin sitä liian hajuttomana ja mauttomana, päädyin silloin C5X7:aan. Nykymallistossa Stellantiksella on Insignia joka kilpailee Superb:n ym. kanssa, ymmärrän ettei ihan samaan markkinaan haluta toista tuotetta. Nyt viimeksi minulla oli tasan yksi vaihtoehto valintaa tehdessäni, 320e, enkä vielä ole katunut. Mutta on selvää ettei tuosta massojen autoa tule koskaan, ne ajat kun esim. 405:ia tuli vastaan joka risteyksessä ovat takana.

Kävin autolla heittämässä lenkin Euroopassa, ei juuri näkynyt muita vastaavia Saksassa, Ranskassa tai Espanjassa. Ei tosin näkynyt kilpailijoitakaan ihan älyttömästi. 3008 oli joka puolella, samoin C5 Aircrossin hyvä myynti Ranskassa näkyi tien päällä. Mutta nyt kun täyssähköt yleistyvät ja niiden maantieajon kulutusta täytyy saada alas, niin epäilen että pienemmän vastuksen matalat autot nostavat osuuttaan.

Kiinalaiset investoivat tällä hetkellä isosti sähkärien tuotantokapasiteettiin, uutta mallia puskee vanhallekin mantereelle kohta tosissaan kaikissa perussegmenteissä. Siksi on vaikea nähdä että perussedanien markkinaan on paluuta, toinen juttu on sitten että onko elämisen edellytyksiä ylemmässäkään markkinassa, sinnekin on kova pyrky monella. Stellantiksen etuna on olemassa oleva kattava organisaatio Euroopassa ja sillekin joku laskee hinnan. Niin tai näin, muutaman vuoden päästä automarkkina on todennäköisesti muuttunut ja asemien hakeminen on menossa. Strategian mukaan Peugeot on konsernin toiseksi parasta niin sen täytyy näkyä asiakkaalle tuotteen ja palvelun ominaisuuksissa sekä hintalapussa. Palvelusta vielä sen verran että minullekin soitettiin maahantuonnista kun tulee kohta eka vuosi täyteen, kysyttiin että mistä merkkiliikkeestä haluan varata huollon ja koska sopisi. Meillä on myös uutena hankittu nyt jo muutaman vuoden ikäinen BMW, ei ole soiteltu perään koskaan.
ex-508hybrid

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 802
Vs: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10
« Vastaus #63 : 20.10.2022, 14:35:46 »
Minulla on itse käytettynä tuotu 508 I fl ja maahantuonnista soittelevat senkin perään. Toisaalta sinä ymmärtääkseni arvostit tuota, että soitetaan. Minua se taas ärsytti, koska osaan itse varata autolleni huollon silloin kun se on ajankohtaista. Ehkä ärsytykseen vaikutti se, että soitto tuli joulukuussa ja huolto on ajankohtaista loka-marraskuun vaihteessa. Maahantuonnissa elettiin sen mukaan milloin auto on rekisteröity Suomeen ja se tapahtui tammikuussa. Kun selvisi että kyse ei olekaan 2019 mallisesta autosta vaan 2015, niin kiinnostus näytti loppuvan soittajallakin. Olikohan pikkaisen väärin poimittu tiedot ajoneuvorekisteristä.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10
« Vastaus #64 : 20.10.2022, 17:06:31 »
3008 II oli syyskuun myydyin auto Kreikassa.
Markkinaosuus huimat 9,6%. Eikä se ole Peugeotin markkinaosuus vaan pelkästään 3008 II:n.

Peugeotin markkinaosuus oli historiallisen suuri, 14,1%.

Että mitä sitä hintoja alentamaan kun kaikki viedään käsistä.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2022, 17:13:02 kirjoittanut Pate »
Peugeot RCZ HDI FAP

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 148
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: Uusien Peugeotien hinnat nousseet 7.10
« Vastaus #65 : 20.10.2022, 18:56:11 »
En tiedä eikö ruotsissa vaan ole ehditty nostaa hintoja vai onko vaan ruotsissa kaikki paremmin ??? Aika paljon halvemmalla saisi vastaavan mallin sieltä kuin täältä.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.