Olen pari kertaa lisännyt jäähdytysnestettä esim. aamulla, kun moottori on kylmä. Järjestelmässä on painetta kun korkin avaa ja vaikka täyttösäiliössä näyttää, että olisi tilaa lisätä, niin paine puskee säiliön täyteen ja vähän tulee yli. No sitten pystyy lisäämään vähän nestettä. Aivan kuin tämän jälkeen lämmitys toimisi muutaman reissun temppuilematta, itse asiassa reissun pituudesta riippumatta, mutta kerrat ratkaisisivat. Joku tuossa viestiketjussa mainitsi kansipahvin. Jos se vuotaisi, niin voisikohan paine aiheuttaa kuplan lämmityslaitteen kennoon?
Toisaalta kun lähtee liikkeelle, niin se 1,6 dieselin lisätilalämmitin "webasto" lämmittää, mutta kun kone lämpenee, niin ei kai anna lämpöä enää ja jos lämmityslaitteen kennossa on ilmakupla niin ei tule sieltäkään lämpöä. Ranskatar on toki naispuolinen ja toimii kuten...