2.0 HDi on kestävin PSAn koskaan tekemä moottori. Se on jopa listattu 5 parhaimman 2000-luvun dieselin joukkoon (90 hv versio), muut olivat Volvon D5, Renaultin 1.5 dCi 2005->, Mersun OM 611, 646 ja 642.
Kaikki missä on nykyautoissa mekaaninen toiminto korvattu sähköllä (ohj.tehostin, käsijarru, ABS, ikkunannostimet, keskuslukitus, peilien säätö yms., puhumattakaan uusimpien autojen sähköhimmeleistä) voi vaatia joskus hintaviakin korjauksia, kun mekaanisena tai hydraulisina ne yleensä kestävät pienellä huollolla koko auton iän.
Voi kestää se automaatti 200 tkm öljyjä vaihtamatta, mutta 300 tkm voi tehdä tiukkaa. Kyllä ne kannattaa vaihtaa, mitä useammin sen parempi. Kannattaa tinkiä hinnasta pois heti 1000-2000 €, jos ei huoltokirjassa ole tomaatin öljynvaihtoa.