Viiksistä on tällä foorumilla ollut sen verran parran pärinää, etten taida sanoa omaa mielipidettäni. Eipä sillä taida olla edes mitään merkitystä muille.
Sähkömalli lienee hyvin mukava, koska polttomoottorimallikin on jo mukava.
Pikkuhiljaa kehitys kehittyy ja tulevat köyhän kansan saataville nämä sähkömallit, mutta vielä lienee vuosikymmen matkaa siihen.
Viiksistä kannattaa aina sanoa oma mielipiteensä. Oikeassa oleminen makuasioista olevista asioista on ehdoton.
Eilen ajoin e-2008in ja on yksi parhaimmista sähköautoista markkinoilta ajamistani. Muutenkin mukava ja hiljainen sekä toimiva. Plussia on autossa paljon. Mittaristo, käyttökytkimet, näkyvyys, puhelimen pidike, yms yes. yes! Istuin on selkänojaltaan ok, mutta istuiosan pituus ja kulma ei sovi kaikille. Ajoasennossa oven kyynärnoja on kovahko ja hieman tuunattavaa myös keskitukeen olisi helposti tehtävissä. Tavaratila on niukahko ja suksiluukku puuttuu. Ei sen suurempaa plus-miinus luetteloa ryhdytä laatimaan. Hinta 36 ke alkaen ja varusteineen 40 ke tuo valinnan varaa ja siihen kymppi lisää, niin vastaava maasturi EQA on kätösissä tai sedaninpi Tesla 3. Ref. e-C4, VW ID3, Kona mutta palataan koeajon myötä e-C4. Kona ja ID3 ovat jo out.
Pari fotoa on tulossa myöhemmin, tuosta mainiosta e-2008:sta. ps. koeajoin heti perään meksikaano e-mach Mustangin ja ei tuo tuplahintainen auto sytyttänyt 2008in jälkeen hentoisine ovipahveineen ja Teslamaisesti pompottava etujousitus ja karmea keskinäyttö myös muistutti, miten mukavat Pözön pikavalintanäppäimet ovatkaan. Toki kaikkeen tottuu, kun opettelee auton salat. Makuasioita moni.