PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR 1996 89hv (Moottori NFZ) Bensa
Päästöistä ei mennyt katsastuksessa läpi: CO-pitoisuus korotetulla pyörimisnopeudella liian korkea.
Käynnissä on ongelmia:
- Kuulostaa että kävisi kolmella pytyllä, etenkin 2000 kierrosta kun on niin täristää enemmän.
Lisätietoja:
- Puola, tulpat, tulpanjohdot on vaihdatettu ei kauaa aikaa sitten ja tyhjäkäyntisäädin on putsatettu juuri.
- Bensansuodatin on vaihdettu (vanha oli hyvin likainen kun aukaisin sen).
- Ilmasuodatin vaihdettu.
Kokeiltu on:
- Liittimiä tarkastettu ja suihkutettu kontaktoria.
Aikomuksena on nyt kokeilla laittaa tankkiin ruiskusuutinpuhdistusainetta, jos yksi suuttimista on likainen. Epäilimme myös kaasuläpänsäädintä/tunnistinta. Voiko olla että se olisi jotenkin kulunut kun n. 2000 kierroksen alueella täristää eniten moottoria?