Kirjoittaja Aihe: 3008 - hybrid latausportin suojaaminen talvelta  (Luettu 1557 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

angellfall

  • Vieras
Morjes!

Tuli tuossa vastikään hankittua 3008 lataushybrid ja toistaiseksi mitään ongelmia ei ole ilmeentynyt. Kuitenkin Suomen talvi ja varsinkin lumisade ja jää ovat herättäneet kulmakarvoja latauksen osalta. Oma tilanteeni on, että auto joutuu istumaan ulkosäilytyksessä ja luonnollisestikkin lataus tapahtuu talon pihassa elementtien armoilla.

Kysymyksenäni onkin vakiintuneille auton käyttäjille:

Miten olette ratkaisseet lumen, rännän, veden jäätymisen latausporttiin. Onko olemassa jotain suojia joita voi kiinnittää esim latauskaapeliin tai itse porttin luukkuun, suojaamaan tuota auki olevaa porttia latauksen aikana. Onko jotain kikkoja, niksejä, joita kannattaa ottaa käyttöön heti alkumetreillä, ettei tarvitse sitten hiustenkuivaajalla lähteä sulatteleemaan tuota aluetta esim ennen työpäivän alkua. Vai onko huoleni lähtökohtaisesti turha? Onko porukalla ollut mitään ongelmia tuon latausportin sääkestävyyden kanssa.

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 718
Vs: 3008 - hybrid latausportin suojaaminen talvelta
« Vastaus #1 : 06.02.2022, 15:42:17 »
Saa noihin suojia
Peugeot 3008 hybrid

Janne64

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 55
Vs: 3008 - hybrid latausportin suojaaminen talvelta
« Vastaus #2 : 07.02.2022, 11:35:29 »
Minulla ei toistaiseksi ole ollut ongelmia sen kanssa.
Olen kyllä nähnyt jossain magnetilla kinnitettävää suojaa, en kyllä muista mikä firma niitä mainosti.

LeoL

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: 3008 - hybrid latausportin suojaaminen talvelta
« Vastaus #3 : 07.02.2022, 14:31:30 »
Ainakin jotain viritelmiä löytyy...