Kirjoittaja Aihe: 406 - Erittäin epätasainen käynti ja tehottomuus  (Luettu 5735 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PeugeotDriver

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 723
Vs: 406 - Erittäin epätasainen käynti ja tehottomuus
« Vastaus #15 : 25.02.2019, 19:02:55 »
No nyt. Kolmosessa ei painetta lainkaan ja nelosessa yksitoista kPa. Liian kova paine. Pakoventtiili on mennyt. Supsuttaa mutta ei imupuolelle. Ne olikin halvimmat venttiilit mitä käyty ja ne ei kestäneet minun urheilullista ajotyyliä.

urkki

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 533
Vs: 406 - Erittäin epätasainen käynti ja tehottomuus
« Vastaus #16 : 25.02.2019, 23:25:42 »
Oliko minkämerkkisiä venttiileitä? Teitkö miten istukkatyöt?

PeugeotDriver

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 723
Vs: 406 - Erittäin epätasainen käynti ja tehottomuus
« Vastaus #17 : 26.02.2019, 09:28:17 »
No ne oli havlimmat mitä eBaysta löytyi. Olsiko llut vitosen kappale. Seetit teki amitsu. Pentele sentään. No siis kyllähän minä kiskotin sen mäen päälle täyessä lastissa että siinä on sellainen neljän minuutin jakso jolloin yleensä lämpö nousee. Sepä selviää tuossa myöhemmin mutta luulen että siitä on kunnon pala pois. Jokohan nyt olis aika löytää eBaysta oma OnePass Neway.

urkki

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 533
Vs: 406 - Erittäin epätasainen käynti ja tehottomuus
« Vastaus #18 : 26.02.2019, 16:29:19 »
Jotain freccia venttiileitä laitoin fiatiin,on kestänyt 6t vetää painavaa jarrukärryä ja muutenkin. Miralla ajoin istukat.

PeugeotDriver

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 723
Vs: 406 - Erittäin epätasainen käynti ja tehottomuus
« Vastaus #19 : 26.02.2019, 21:27:42 »
Tänään ajelin vähän eri paikoissa niin alkoi tunuta että venttiilinvarsi jumittaa. Välillä saa täydet potkutkin ja sitten alkaa vuotamaan kun vetoa löysää. Pitää tarkkailla jos siihen olis ajo paras konsti.Olsiko semmonen mahtollista että tiiviste on pettänyt ja öljynrapa jumittaa varressa. Tarkistin nuo puristuspaineet ja pitäisi olla 9½ ja mulla on 11 eli puolitoistamilliä suurin piirtein liian alhallaa. Vieläkin harmittaa kun remontoin niin siitä on tultu kolmekymmentätuhatta ja in niin nätisti käynyt ja ollut tehoa. Pitää nyt meditoida että josko sen käyttäis irti. Se on vain se rahan meno. Näkiskä niillä kameroilla tulpanreijästä miltä se näyttää?