Miten vaihtotarve on tullut ilmi? Ovatko vuotaneet, menneet pakkasella rikki tms.?
Mieluiten saisi olla ei-alkuperäiset, tarvikeiskarit.
Alkuperäiset ovat yleensä parhaimmasta päästä niin kestoltaan kuin vaimennusominaisuuksiltaankin ja hinta on edullinen tässäkin tapauksessa (alle 100 e/kpl), kun kyse ei ole sähkösäätöisestä vaimentimesta.
4 DOOR SALOON AND NORMAL SUSPENSION AND WITHOUT VARIABLE SUSPENSION
5206 AY, LE-0503, RR SHOCK-ABSORB, ENS, 4 DOOR SALOON AND NORMAL SUSPENSION AND WITHOUT VARIABLE SUSPENSION UNTIL RPO No. 10339, 97,00 e
5206 FG, RR SHOCK-ABSORB, ENS, 99,00 e:
- 4 DOOR SALOON AND NORMAL SUSPENSION AND WITHOUT VARIABLE SUSPENSION SINCE RPO No. 10340 UNTIL RPO No. 10766
- 4 DOOR SALOON AND NORMAL SUSPENSION AND WITHOUT VARIABLE SUSPENSION SINCE RPO No. 10767 EXCEPT DIESEL TURBO DW12BTED4 FAP,
5206 JJ, RR SHOCK-ABSORB, ENS, DIESEL TURBO DW12BTED4 FAP AND 4 DOOR SALOON AND NORMAL SUSPENSION AND WITHOUT VARIABLE SUSPENSION SINCE RPO No. 10767, ei hintaa
Tavallisissa iskunvaimentimissa yläpään kiinnityssilmukka näyttää olevan kierrettävissä irti iskunvaimentimesta ja sitä myydään erillisenä osana.
407, jousitus (vanhaa tietoa, suunnilleen vuodelta 2005, uusin tieto löytyy
Service Box:sta)
407, takaiskunvaimentimet