Kyllä samanlainen motti on pellin alla, mutta vielä siistimmässä kunnossa päällisin puolin. En osaa nyt siitä käyntihäiriöstä sanoa tarkemmin, kun auto on velipojalla. Mutta epäilin jo itsekin, että jos se solenoidi yrittää tosiaan sammuttaa välillä sen moottorin silloin kostealla kelillä. Ainoa, mikä kuulostaa järkevältä, mikä on siis sähköinen laite. Täytynee laittaa kirkasta muoviputkea siihen polttoaineputkeen pätkä, niin näkee kulkeeko siellä ilmaa seassa. Kiitoksia tähän asti neuvoista, aloitamma näistä.
Noniin, mitään emme ole vielä tehneet autolle, koska se on pelannut aikalailla moitteettomasti jonkin aikaa. Nyt kumminkin käyntihäiriö on pahentunut, auto sammuu kuulemma lähes aina kun löysätään kaasu tyhjäkäynnille. Eli kaupungissa joka liikennevaloissa ja sitten ei tahdo lähteä käymään. Edelleen vajaa tankki pahentaa tilannetta. Täytyy nyt alkaa viikonloppuna paikallistamaan vikaa. Mitä muuten tarkoitit SamiK tuolla polttoaineen esilämmitysmurikan sijainnilla? Voiko siinä olla jotain häikkää?