Auto: 1998 Partner 1,8.
Taka-akseliston vaihdon yhteydessä takimmaisen kumihelan torx-pultti jumahti ja vastamutteri lähti pyörimään. Pultti on ilmeisesti päästään ruosteessa, kuten luultavasti palkin pohjakin. Irrotin kumityynyn akselista, joten vanha akselisto on jo pois, ainoastaan kumityynyn jämä on auton pohjassa kiinni. Etuhelojen perusteella palkin sisällä on peltinen kotelo pitämässä neliömutteria paikallaan. Kotelo on pistehitsattu kotelon pohjaan ja hitsit ovat pettäneet. Miten tuo kannattaa korjata. Itse pohdiskelin kahta tapaa. Palkin pohjasta voisi sahata palan pois, korjata mutterin kiinnityksen ja hitsata palan takaisin. Toinen vaihtoehto olisi leikata tavaratilan pohjaan aukko, jonka kautta tekisi fiksauksen ja hitsaisi palan takaisin. Pultti mennee vaihtoon, sen verran kanta on kärsinyt. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa kiinnitysreikä säilyisi varmasti kohdallaan.