Lisäneuvona vielä, että moottorin keulan puolella olevat 2 kpl 10 mm pultteja eivät ole tavallisia pultteja vaan toisessa päässä on sellainen "ankkuri" eli ilmeisesti niitä olisi pitänyt vain kääntää 1/4 kierros ja painaa moottorin tukilevy alas. Tuntui ihan normaali pultilta, jossa olisi kierteet, mutta jossain vaiheessa alkoi vastapuoli pyöriä mukana. Tuonne ei näe ilman apuvälineitä ja sormituntumalta luulin, että alla on mutteri joka lukittuu paikoilleen. Alla on kuitenkin muovihässäkkä, joka meni rikki tuossa avausyrityksessä, mutta sain kuitenkin kelvollisesti takaisin paikoilleen.
Moottori + tankohässäkän saa kokonaisena pois, vaikka se ei kovin helppoa ollut ja vaati lievää väkivaltaa. Moottorin irrotus paikallaan on kutakuinkin mahdotonta.
Ensimmäisellä parilla ajokerralla pyyhkimet toimivat loistavasti, toisin kuin kertaakaan viimeisen kahden vuoden aikana, vaikka en hiiliä vaihtanutkaan.