Auto: 1995 605 3,0 V6 (ZPJ, ZF4HP18).
Mahtaakohan joku paikka olla tukossa kun ohjaustehostimen öljy kuumenee jo lyhyen käytön jälkeen. Autossa on muuttuvatehoinen ohjaustehostin, joka tosin on temppuillut eli välillä jää kevyeksi tehostus myös ajossa ja välillä taas pysähdyksissäkin tehostus on raskas. Toki monesti toimii niinkuin pitääkin eli paikallaan kevyt ja ajossa tunnokkaampi ja raskaampi. Nyt tosiaan tuo muuttuvan tehostimen säätöyksikkö on alkanut pitää sirinää tai vinkunaa joka rattia käännettäessä loppuu, mutta kun käännön lopettaa niin alkaa heti uudestaan, myös ohjaustehostimen öljy lämpenee niin kuumaksi ettei metalliseen öljyoutkeen joka kulkee moottorin päällä voi käsin koskea. Jostain olen lukenut että tuon säätöyksikön voisi avata ja puhdistaa solenoidit, mutta onko kukaan täällä tehnyt sellaista? Mietin myös että voisiko vika olla suodattimessa joka sijaitsee säätöyksikössä? Öljyt olen juuri vaihtanut uusiin, Dexron 2 luokan öljyyn, mikä on suosituskin.