Kirjoittaja Aihe: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen  (Luettu 14963 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Espe

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 172
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #45 : 14.07.2020, 17:42:49 »
Onko diesel liuotuksessa parempaa, kuin CRC: een eri versiot, tai Chestertonin tuotteet.?

Espe

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 172
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #46 : 19.07.2020, 14:31:03 »
Takakontin lukko pelittää avainta kääntämällä, jouduin purkamaan kokonaan. En jaksanut enää liottaa ja liikutella, kun tuntui, että ei lisäänny liikeraja. Pelotti kyllä, että saanko kasaan enää, mutta onnistuin. :)  Kuskin ovesta johdot näkösällä ja näyttäis, ettei olis poikki. Kuiten pitää vielä liittimiltä katsoa. Miten onko sama ilmiö, jos apukuskin ovesta on johto poikki. ?

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #47 : 19.07.2020, 22:23:02 »
Oven lukkojen voitelu ja herkistely avaimella tämän jälkeen.
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

Espe

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 172
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #48 : 24.07.2020, 18:21:44 »
Onko keskuslukituksen rele missä, onko se myös PSI-Poksin sisällä. Haluaisin sen kunnon selvittää tuon ongelman tiimoilta. Perusteluna, että tässä vuosien saatossa silloin tällöin rele kojelaudan alla pärissyt, kun olen keskuslukituksen avannut ja samalla autoon mennyt. Nyt huomasin, että vilkut ei vilahda/syty, kun keskuslukituksen nappia painaa avaimesta. Siis jos joku nyt sen releen paikan ja jopa mallin/värin tietää. Niin olisin kiitollinen tiedosta. Niin ja tietääkö joku, että onko Vaasassa vielä se poksin korjaus firma. Joskus lukenut, että siellä ollut. Vai onko muualla sellaista firmaa joka tuntee PSA konsernin metkut. Nyt mulla irti etuovien ja takakontin johdot ja samaan malliin paukahtaa lukot auki. Nyt, kun johto on pois kuskin ovesta, niin ovi menee lukkoon ja jää myös.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2020, 18:25:28 kirjoittanut Espe »

EFL605

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 750
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #49 : 24.07.2020, 21:05:30 »
Tarkoitat kai Vekatronicsia https://www.vekatronics.fi/

SEL

  • Vieras
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #50 : 24.07.2020, 21:24:26 »
Liitteenä keskuslukon kytkentöjä. Minulla oli kuskin oven (Keskuslukko1) lukolta 6202 lähtevistä johdoista 6216 tai 6216A jompikumpi poikki  mutta sain toimimaan kun kytkin johdot yhteen heti lukon liittimessä kun ne alunperin yhdistyi saranan luona olevassa liittimessä.

Espe

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 172
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #51 : 24.07.2020, 22:53:21 »
SEL- Räpläsin irti liittimet kuskin oven välistä ja mittasin liittimestä liittimeen, joka johto (5kpl) piippasi. Eli ei poikki.
EFL605- Kiitos, pitää maanantaina olla yhteydessä sinne. Jos ei täältä foorumilta tule jotain lisä infoa, tai muualta . Joka ratkaisisi, tai veis eteen päin asiaa.  Nyt viilis, etten anna heti periksi, hyvin palvelleelle :)

Espe

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 172
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #52 : 27.07.2020, 23:35:34 »
Päivitystä, huh huh loma hupentunut väärien asioiden ympärillä. Tarkoitus oli tehdä ihan muuta. Kuites keskuslukitus pelittää nyt, johto poikki apukuskin puolelta. Tulipahan voideltua lukkoja, Verhoilut käytin irti joka ovesta ja voitelin. Myös nyt pelaa avaimella perälunkan lukko, kun se ei ole minun aikana pelannut (n.10v. ) Oli siinäkin liottaminen ja herkistely. Vielä kun sais etuovien kumi suojukset paikoilleen, on muuten vitt... laittaa takaisin.  Kuites vielä arvoitus se keskuslukituksen rele. Missä se on, kaiken varalta ois hyvä tietää. Mulla epäilys, että PSI-Poksin sisällä. Onko parempaa tietoa.?

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 147
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 406 - Keskuslukitus avaa lukot heti lukitsemisen jälkeen
« Vastaus #53 : 28.07.2020, 08:15:11 »
...Vielä kun sais etuovien kumi suojukset paikoilleen, on muuten vitt... laittaa takaisin.

Jos ne on samanlaiset kuin 307ssa niin liitin purkautuu siitä rungon puoleisen pellin nurkalta ihan siististi nistamalla liittimen lukitus auki. itse kumin pitää paikallaan muovinen osa jossa on kynnet. Kumia ei saa survottua paikalleen muoviseen kynsi kehykseen ilman että liittimen irroittaa.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.