Juu, kyllä se siinä lähivalojen merkkivalon vieressä on. Kokeilin nyt pimeällä, millaiselta valaistus näytti. Muuten oli ihan OK, mutta ihan kuin kierrosluku- ja nopeusmittarien valaistuksesta olisi puuttunut polttimo tai kaksi. Siis kaikki paikalleen asennetut olen käynyt läpi ja ne toimivat, mutta muistaakseni ainakin kierroslukumittarin kohdalla oli yksi tai kaksi tyhjää paikkaa... Yläreunat on mittareissa hyvin valaistu, mutta sitten esim. kierroslukumittariston oikea alareuna on jonkin verran himmeämpi ja vastaavasti nopeusmittarissa trippimittarin alue. Voi olla, että kuuluukin olla noin. Jos vielä kerran jaksaisi irrottaa mittariston ja kokeilla, puuttuuko myös noiden valaistuksesta polttimoita.
Mittariston irrotus vaati ainakin tässä turvatyynyllisessä autossa sen, että rattiakselin ylimmät kiinnityspultit löysäsi melkein irti saakka ja alempia avasi myös sopivasti, jolloin rattiakseli laskeutui sopivasti alaspäin ja mittaristo mahtui tulemaan kojelaudan ja ratin välistä pois (viiksikytkimiä tai rattia ei tällöin tarvinnut irrottaa). Ja tietysti ratin korkeussäätö piti asettaa ala-asentoon.
Mittaristo oli todella tiukassa, mutta lähti irti, kun aloitti kampeamalla keskellä yläreunassa olevan kiinnikkeen ja kojelaudan välistä (varovasti) ja vasta sitten alareunasta (jossa ruuvinreikien takana olevaa valkoista muoviosaa kannattaa varoa, ettei mene rikki eli sitä vasten ei kamalasti kannata kammeta). Mittaristo piti ainakin itselläni laittaa takaisin alareuna edellä ja vasta sitten yläreunasta työntäen, jolloin nopeusmittarin vaijeri osui kohdalleen. Vaihteistosta ei 2. mallisarjan autossa tarvitse vaijeria irrottaa.
Tässä mallissa mittaristoon kiinnittyi kuusi liitintä, joita ei voi sekoittaa keskenään ainakaan kovin helposti, koska ainakin vierekkäisissä liittimissä on eri pinnimäärä eli ne ovat leveydeltään erilaisia.