Tuo varoitusvalojen syttyminen tosiaan tulee Euro6 myötä kun auton softassa sanotaan jotta sammutuksesta 2h jälkeen moottorin lämpötilan tulisi vastata ulkolämpötilaa ja jos näin ei ole, niin vikavaloa vaan päälle, jossain on "pakko" olla jotain vikaa
Erityisesti webasto-asennuksissa näitä tuli varsin runsaastikin, koska tuo on nimenomaan nestelämmitin ja sähkölämmittimet ovat olleet viimeaikoina enempi vain noita säteily"lämmittimiä" jotka lämmittävät vain öljypohjaa ja näin moottorin lämpötilamittauskaan ei tuosta sekoa. No mutta sitten webasto keksi kiertokeinon käyttää autossa ikäänkuin virrat päällä hetkeksi, josta oli siis 2h aikaa lämmittää ihan miten lystää ilman vikailmoituksia. Ja jos aika meinasi loppua kesken yhä webaston pöhistessä, niin ei kun uudelleen sähköt hetkeksi päälle. No nyttemmin on sitten autovalmistajatkin jo fiksuuntuneet ja ottaneet softissaan huomioon että joku tosiaan saattaa esilämmittää sitä moottoria, joka itse asiassa on päästöjen ja sitä kautta myös ympäristönkin etu. Näin ollen tuossa allekirjoittaneenkin
1.5BlueHDi 130 on tehdas-webasto, joka tosiaan lämmittää myös sen moottorin eikä minkäänlaisia vikavaloja ilmene. Tuon lämppärin integrointikin autoon on varsin onnistunut, kun sen voi ajastaa auton omalta lääppimänäytöltä, jos ei mukana tullutta weban kaukkaria halua käyttää. Myös ajonaikaisena lämmittimenä tuo nopeuttaa huomattavasti moottorin lämpenemistä ja näin se kylmällä, saastuttavalla moottorilla ajelu jää jo muutenkin minimiin vaikka ei olisikaan esilämmittänyt lainkaan