Alkuperäisestä postauksesta jo tovi ja asennus tehty, mutta polkimien kiinnitysruuvin alle kun laittaa 10-15 senttiä lattarautaa, jonka päihin poraa rei´ät , saa vaijerin pään tiukasti kiinni. Tuollainen raudan pätkä tarvitaan siis siirtämään kiinnityspistettä vaijerille sopivaksi kun muuta valmista kierrettä ei siinä ihan vieressä ole.
Apropoo, oma auto 207 vm 11. Eka inssiyritys tyttärellä meni omaan piikkiin kun polkimen alusta ei ollut "tukevasti kiinni". No vähän varmistelin ja lopulta tuuppasin menemään 70mm ruuvin kohti rintapeltiä saatesanoin:" kyllä muuten nyt pysyy".
Ihan hyvin pysy, harmi vaan että ruuvi ilmeisesti mennessään lävisti eristeissä piuhan tai kaksi sillä seurauksella, että ulkolämpötilaa ei tiedä eikä sähköpeilit ja -ikkunat toimi.
Kuinkakohan iso homma mahtaa olla maton ja eristeiden irrottaminen ja kannattaako edes itse yrittää piuhojen korjausta? Ilmeisesti siellä kuitenkin menee ihan perus kuparikaapeli eikä mikään hienomekaaninen tiedonsiirtoväylä?