Öö, itteasiassa 406 ja 407 on SamiK:n kuvauksen mukaan pienellä alalautasella mutta 307, ainakin rouvan kulkine, johon vaihdoin jousen viime viikolla, on niin että alalautanen on iso ja koria vasten oleva pienempi
Oli sikäli koominen että vieteri oli poikki toisesta kierteestä alhaalta katottuna ja siltikään auton ryhti eikä ajettavuus ollut mitenkään poikkeava. Huomasin sattumalta että se on poikki. Vaihto sitten vaatii oikeasti hyvän puristimen, uutta jousta pitää vetää kasaan todella paljon. Mä käytin KLANNin kunnollista 1 -vartista satulapuristinta, kai tuon semmosilla 2* koukkumalleillakin saa... Pari kuvaakin tuli otettua:
Tuo siis on 2003 vm 307 Break 2.0 16V. Tuossa kuvassa iskari on niin pitkänä kun se tulee eli hahmottaa paljonko jousta pitää kasaan puristaa