Kirjoittaja Aihe: 308 - Peruutuskameran suuntaus muuttuu itsekseen (SW)  (Luettu 1837 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

thjk

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 5
Auto: 2015 308 SW 1,2 Puretech 130 Allure.

Auto 308 SW vm -15. Jossain vaiheessa kesällä mietin, että kappas kun en ole ennen huomannut puskuriakin näkyvän peruutuskameran kuvan alareunassa. Vähitellen kuvaan on tullut koko puskuri ja nykyään jo rekisterikilven reunakin. Näyttää siis siltä, että kamera on kääntynyt alaspäin. Kamera näyttää olevan tukevasti kiinni muovipohjassaan, mutta tuon muovilätkän reuna irvistää hieman  takaluukun pellistä.

Kysymys kuuluu, osaako joku neuvoa, miten tuo muovilevy kiristetään takaisin paikalleen. Mitään ruuveja ei ole näkyvissä ja sormin painamalla se ei liiku yhtään. Joudunko purkamaan takaluukun verhoilun päästäkseni käsiksi kiinnityksiin?

keppana

  • Vieras
Vs: 308 - Peruutuskameran suuntaus muuttuu itsekseen (SW)
« Vastaus #1 : 25.10.2018, 23:04:05 »
Kyllä mulla on aina näkynyt rekisterikilven alaosa peruutuskamerasta. Aina kun peruutan pihasta pois voin lukea tekstin ”LAAKKONEN” ylösalaisin.

Tai voisin... useimmiten softan käynnistyminen kestää niin pitkään että ehdin peruuttaa pois ja lähteä ajamaan...

thjk

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 5
Vs: 308 - Peruutuskameran suuntaus muuttuu itsekseen (SW)
« Vastaus #2 : 26.10.2018, 13:29:15 »
Kiitos lohdutuksesta :)
Olen lähinnä huolissani siitä, kun minulla tuo kameran asento tuntuu muuttuneen. Ehkä toistaiseksi tarkkailen tilannetta.