Kiitos kummallekin ohjeista. Siellähän se oli nokka-akselin hammaspyörän takana, moottorin puolella. Puhdistin magneettianturin, asensin elementin lähemmäksi hammaspyörää ruuvin rei'än antamissa rajoissa, laitoin crc:tä liittimeen, mutta ei auttanut. Täytyy ostaa uusi n. 30€. Siinäkin magneettianturissa on varmaan metritolkulla ohuen ohutta kuparilankaa sisällä, kuten oli takajarrun ABS-anturissa, joka hajosi hakatessani sitä irti. Se käämitty lankahan voi olla poikki. (Takajarrun anturin tapin oli hajottanut irtiruostuneet käsijarrukenkien kiinnikejouset). Koska moottori toimii, niin varmaankin siellä on toinenkin asentotunnistin, mutta kampiakselille. Olisikohan se siinä vaihteiston ja moottorin välissä, yläpuolella, oikein piilokohdassa, kuten aiemmin nettiä selaillessani löysin, koskien monia PSA:n moottoreita.