Ei toi (ilmeisesti) toimi pelkällä lisäämisellä ja ajamisella. Sitä rattia täytyy käännellä aika kauan, käyttää myös ääriasennoissa ja välillä lisäillä öljyä jos tarvis, jotta kaiken kuohan ja ilman saa järjestelmästä pois. Kannattaa ehkä vielä pitää tauko(ja)kin, jos ei ole kiire, niin saa nesteen tasoittumaan. Malttia ja huolellisuutta siis!
Itse kun yksinäni askertelin, käänsin ratin oikeaan ääriasentoon, sidoin ylhäällä olevaan ratin puolaan lohkolämppärin johdon, jonka toinen pää oikeasta ikkunasta ulos. Sitten itse autosta ulkona säiliön ääressä, johdon pää kädessä, vedin ohjauksen ääriasentoon. Näki hyvin kuinka alkoi pulputa.
Ilmauksen aikana, ihan joutokäynnillä ohjaus paikallaan, näkyi kuinka 30-90 sekunnin välein pulahti iso ilmakupla pintaan. Tuolloin siis varmasti oli ilmaa nesteessä.
Tilanne:
Mulla tänään töihin ajon jälkeen, sisältäen pari ylimääräistä pysäytystä, yhteensä n. 40km, tilanne oli hyvä. Perillä katsoin pikaisesti säiliöön ja neste näytti ihan tavalliselta ja pinta kohdallaan. Öljy siis Automaasta ostettu, numeroa en muista (eikä valmistajaakaan ehkä purkissa, en ole katsonut), mutta (osa?)numeron lopussa oli ".A5".