Jatkan vielä aihetta: Brittifoorumilta kävi ilmi että joissakin malleissa IAT-anturi on oma komponenttinsa siinä kaasuläppäkotelon alapuolella, kun toisissa se on yhdistetty MAP-anturin kanssa. Niissä mallleissa, joissa on erillinen IAT-anturi, on kuulemma metallinen kaasuläppäkotelo, ja MAP-anturin liittimessä on kolme johdinta. No, tutkin sitten omaa autoani: kaasuläppäkotelo on kovaa muovia, ja MAP-anturin liittimessä on neljä johdinta, eli kyseessä on monitoimianturi. Kun sen irrottaa, eron huomaa siinä, että pelkässä MAP-anturissa on reikään työnnettävän painetunnistimen päässä pelkkä aukko, kun monitoimianturissa sen päässä on kartionmuotoinen häkkyrä, joka suojaa ja pitää sisällään lämpötila-anturin. Ja todentotta, öljyinenhän se on. Olettaisin että öljy on tullut venttiilikopan ja imusarjan yhdistävästä alipaineletkusta. Näin voi ilmeisesti käydä, jos öljyä on liikaa, ja nyt muistelisinkin että viime huollon jälkeen öljyn taso oli hivenen yli max-tason. Seuraavaksi voisin koittaa putsata anturia, josko sen jälkeen koodi ei enää palaisi.