Itse tein ilmauksen siten että leikkasin 1,5l limukkapullosta pohjan pois, pullon teippasin paisuntasäiliön korkin paikalle. Sitten vaan nestettä niin paljon koneeseen kuin kaatamalla menee, kun nestepinta on limsapullon yläosan tasolla puristelin ylä- sekä alavesiletkuja ja lisäilin nestettä sitämukaa kuin puristelemalla sai ilmaa tulemaan pois. Kun nestepinta ei enää pullossa laskenut niin kone käyntiin, käyttö lämpöiseksi - siinä vaiheessa kun termostaatti aukeaa ilmaa pulpahtaa jonkin verran vielä, sitten vielä hieman letkujen puristelua kone käynnissä ja tarvittaessa lisää nestettä tötteröön. Lopuksi imaisin ylimääräiset nesteet limsapullosta pois, jäähdyttimen korkki kiinni odotetaan että moottori on jäähtynyt ja tarkistetaan tai lisätään lopuksi jäähdytysnestettä. Näin meni ainakin tässä 2.2HDi:ssä. Mitään ilmausruuveja en aukaissut mutta uskon että ei järjestelmään ilmaa jäänyt kun nestepinta on pysynyt paikallaan ja lämmintä puhaltaa reippaasti sisälle.