Ei olekaan mitään uutta, mutta juuri siksi on turha yleistää että AM6-laatikko toimii jollain tietyllä tavalla, jos ei edes mainitse missä autossa se toimii niin. Toisaalta tuokin on aika turhaa, kun ei noita taida voida yleistää edes yksittäisen mallin kohdalla, kun pelkkä softaversio voi todellakin vaikuttaa merkittävästikin siihen miten toimii tai se mihin maahan myytäväksi auto valmistettu.
Katselin 508:n ja 407 Coupen osalta noita AM6-laatikoita Service Boxista ja varaosanumeron mukaan pääteltynä 508 GT:ssä olisi vain yksi AM6-laatikkomalli käytössä, softaversioissa toki siinäkin voi olla ajallisia eroja. HDI 163:ssa on käytössä kahta eri AM6-laatikkoa ja AT6-laatikko. 407 Coupeen löytyy tuolta yhteensä 9 eri AM6-laatikkoa: neljä eri laatikkoa 3-litraisen bensakoneen yhteyteen DAM:sta riippuen, kolme laatikoa 2,7-litraiseen HDI:hin DAM:sta riippuen ja kaksi eri laatikkoa 3-litraiseen HDI:hin DAM:sta riippuen. Hydrauliikkayksiköistä löytyy lisää vaihtelua, en tosin katsonut vaihtuuko aina saman DAM-koodin kohdalla kuin laatikonkin varaosanumero vaihtuu. Kuinkahan paljon nuo laatikot oikeasti ovat yhteensopimattomia keskenään. Ainakin maksimiväännössä näkyy ilmoitettujen speksien mukaan olevan eroja eri laatikoiden kesken.