Kirjoittaja Aihe: 407 - Sammuu kesken ajon (HDi)  (Luettu 1637 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

se toimii s..

  • Vieras
407 - Sammuu kesken ajon (HDi)
« : 02.03.2015, 17:37:58 »
Auto: 2005 407 2,0 HDi (automaatti).

Sammuu silloin tällöin esim. liikennevaloihin hiljentäessä tai muuten risteykseen hiljentäessä. Virrat ja valot jää päälle, sytyttää moottorin kuvan tauluun, eikä käynnisty. On tuupattava tien poskeen. Nyt kun olen paremmin syventynyt siihen, niin olen laittanut pari kertaa pilotilla käymään. Sillä lähtee ja matka jatkuu, ei merkkiäkään mistään viasta ennen kun muutaman päivän päästä. Onko tullut vastaavaa vastaan muilla.

se toimii s..

  • Vieras
Vs: 407 - Sammuu kesken ajon (HDi)
« Vastaus #1 : 23.04.2015, 19:05:31 »
Sen verran olen tutkinut että polttoaine ei startatessa kulje eli ei minkäänlaista elämää siinä puolessa. Pumpun sulake on ehjä. jossain peugeotissa pumppu on nähtävästi tankissa,onkohan tässä. Kiitos avusta etukäteen!

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 148
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 407 - Sammuu kesken ajon (HDi)
« Vastaus #2 : 24.04.2015, 08:11:25 »
Vanhemmissa Bosch järjestelmissä oli siirtopumppu tankissa, uudemmissa ei, enkä osaa sanoa varmaski missä nk raja menee. Enemmän epäilisin railin paineanturia, vuotoa jossain tai korkapainepumppua. meinaan suuttimet ei aukea ennen kuin joku tietty paine railissa saavutetaan.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.