Tässä onkin ollut hämäävänä tekijänä se, että kahdessa 605 autossa jotka tarkistin, flekti päälle tullessaan laittoi paljon enemmän ilmaa liikkeelle. Suomen viileähkössä kesässä lämpöjen pitäisi pudota hyvin pian +87C pintaan, kun flekti tulee päälle. No tässä voi tietysti olla se että mulla on 30 vuoden kokemus kesäilmoista jotka ovat +45C luokkaa ja käytämäni autot myös varusteltu vastaavasti.
Näyttäisi siltä, ettei tuosta flektistä kannata tehdä ongelmaa, se nyt vain toimii sillee. Yks toinen juttu on kyllä kans ihmetyttänyt, jäähdytysnestettä nimittäin kuluu litra/1000km. Kolme vuotta sitten vaihdettiin sylinterikansi ja homma on edelleenkin sama. Lämppärin kenno ei vaikuttaisi vuotavan, mikään letku ei vuoda ja lemmarit ovat kiereällä, öljyt ja vedet on kunnossa, mitään merkkejä vuodosta ei näy tai tuoksu.