Suosittelen vikakoodien lukemista merkkihuollon testerillä. Maksaa muutaman kympin, ellei joku foorumilainen löydy kulmilta auttamaan tässä asiassa tarvittavien piuhojen ja softien kanssa. Kun saa sen vikakoodilistan, niin on helpompi alkaa selvittämään sitä mikä voisi olla todellinen syy.
Nämä ABS, ESP, ASR, Antipollution fault ja mitä niitä onkaan, on sellaisia ilmoituksia, että tulevat kovin monen ongelman yhteydessä ja välillä on vaikeaa nähän ongelman ja ilmoituksen välillä mitään yhteyttä. Luultavastihan se on jokin anturitieto, joka menee arvoalueelle, joka aiheuttaa ilmoitukset ja oireet tai useamman anturin keskinäisten tietojen suhde toisiinsa ei ole suunnittelijan määrittelemien raja-arvojen sisällä. Varsinainen syy voi sitten vielä johtua monesta asiasta.