Onhan niissä semmoinen huurujenpoisto systeemi alunperinkin. L-muotoinen kumiletku kiinni kuoressa josta "pitäisi" tuon kosteuden päästä pois. Vanhemmiten menee kyllä tukkoon ne tai on taittunut väärään asentoon polttimoita vaihdettaessa.
Tutkin hieman noita 2. mallisarjan alkup. Bosch-merkkisiä pyöreitä sumuvaloumpioita. Niiden ulkokuoressa on kosteuden poistumista varten noin 4 mm:n aukko, johon liitetty L:n muotoinen kumiletku. Asento kannattaa säätää niin, ettei niistä ainakaan mene vettä sisälle umpioon. Jos huohotusaukko on auki ja lasin tiivistys kunnossa, lienee kosteuden kertyminen normaalia.
Lasi on umpiossa kiinni kahdella metallisella klipsillä (paikat kylläkin on neljälle), jotka saa helposti irrotettua ruuvimeisselillä keskeltä kampeamalla (ei siis lasin reunaa vasten). Sen jälkeen lasi lähtee irti varovasti eri sivuilta kampeamalla. Tiivistys on hoidettu Sikaflex-tyyppisellä tiivistysmassalla, joka antaa melko helposti periksi ja sallii lasin irrottamisen. Tarvittaessa vanhan massan voi poistaa, mutta ainakin itselläni pinta jäi tiivistemäisen siistiksi, joten vanhan päälle levitetty ohut kerros uutta massaa riittää hyvin. Peltiklipsit saa vaivatta kiinni, kun toisen pään asettaa ensin lasin reunan päälle ja sitten painaa sormella toisen pään umpiossa olevan muovikynnyksen taakse.
Polttimoiden vaihtoa varten umpion takana on avattava suojakansi (ei tiivistettä) ja säätöä varten löytyy kulmasta muovinen säätöruuvi.