Auto: 1994 306 1,8 XT (automaatti, 230 000 km).
Huomasin tuossa sunnuntaina lämpöjen nousevan tyhjäkäynnillä ja taajamanopeuksissa pahimmillaan lähes 110 asteeseen. Pikatiellä kahdeksaakymppiä ajaessa lämpö pysyi suunnilleen 90:ssä, ja kun ajeli kaupungissa mittari alkoi taas kohota aika haipakkaa. Alkoi jo lämpömittarin varoitusvalo ja stop-valo hyvin himmeästi hehkumaan kun sain auton parkkiin. Tulin autosta ulos ja huomasin ettei flekti pyöri vaikka moottorikin kävi vielä ja lämmöt tosiaan yli sadassa, tässä siis vielä vain yksi tuuletin.
Jäähdyttimen nestettä lienee riittävästi, koska korkista katsottaessa sitä on siellä, mutta ei taida mitään min/max merkkejä olla missään tuossa, niin en nyt voi ihan satavarmaksi sanoa. Flekti pyörii kyllä vapaasti kun käsin sitä heiluttaa, ettei ainakaan jumissa ole.
Talvella lämmöt ei nousseet oikeastaan missään vaiheessa, ei ainakaan muistaakseni, juurikaan yli 80:n asteen.