Vaan jos siellä venttiili kantaa, niin luulisi se sen polttavan aika äkkiä, niin ei se enää lämpimänäkään toimisi. Auton ostin kesällä ja olen ajellut reilun 10tkm ja ongelma on ollut havaittavissa kokoajan, eikä se ole muuttunut. Tuo auto kylmänä kun pelaa niin, että alle 2000rpm meno on hyytyilevää ja tyhjäkäynnillä moottori nytkyttää, sittenkun antaa hiemna enemmän kierrosta, niin moottori herää ihan eritavalla eloon. Tyhjäkäynti pysyy kuitenkin suht kohillaan kylmänä ja kuumana ja auto kuumana pelaa kaikinpuolin hyvästi. Käynnistyykin moitteetta kylmänä ja kuumana. Vaan onhan tuo mahdollista tuo venttiilin kantaminen liian tiukasta sovituksesta johtuvana, mutta kantava venttiili ei kyllä minun tietääkseni kovin kauaa kestä ajella. Onko kenelläkään tietoa, milloin tuo tehtaan takaisinkutsu venttiilinpainimien vaihtoon tuli? Oma auto kun on 99 rekisteröity, mutta uudempaa facelift mallia. Autoon on myös takuuseen vaihdettu 60tkm kohdalla uusi moottori, kun vanha oli jostain syystä rikkoontunut, ilmeisesti huohotin jäätynyt ja kilikoli. Sitä vaan mietin, että oisko tuon uuden moottorin matkassa jo ollut nuo paremmat nostimet. Tässä lueskellessa huomannu, että useampikin vikapaikka aiheuttanut samankaltaisia ongelmia. Mene ja tiedä. Kyrsii vaan, kun autosta tykkää, niin haluaisi sen saada toimimaan.