Siis toi kuva on sentakia tuossa, että en ole varma mistä kohtaa kohosta mitta katsotaan, nimittäin vanhassa mitta tuli siihen pyöreän muotoiseen syvennykseen. Eli kohopaikallaan kansi ylösalaisin niin mitta tiivistepinnasta kohon pyöreeseen syvennykseen oli ilmoiteussa mitassa, eli kohtaan 1.
Ja Alfamerin korjausoppaassa ei ole halaistua sanaa kohon säädöstä teknisissä tiedoissa vain korkeus mitta.
Nyt on tiivistepinnasta kohon korkeimpaan kohtaan 34mm.
Jotain muutakin häikkää siinä kaasuttimessa on kun tuntuu ettei seos rikastu vaikka kuinka säätöruuvista avaa, edelleen tulpat tasaisen vaaleita miltei valkoset, löysin jonkun vanhan tulpan ja siinä väri oli ns. "kahvinruskea".
Hiuakan OT. Voiko virranjakajaan/sytytys puoleen tulla viaksi sellainen iliö, että kun pitäis vähän reippaammin kiihdyttää niin miettii aika pitkkään ennenkuin tapahtuu mitään, pensa, ilman suodattimet vaihdettu ja alipaine säädin toimii ja näyttää sen verran puhtaalta, että on hiljan vaihdettu. Toisinaan saattaa regoida kaasuun. Tätä ei tapahdu silloin kun moottori on alle käyntilämmön. 80c ja yli oire ilmenee.