Auto: 2002 307 Wagon 1,6.
Puhallin lähti käyntiin keskikonsolin naputtelulla ja kun lähti, niin kaikki nopeudet toimivat. Esivastus, sen liitin ja nopeussäädin tarkistettiin yleismittarilla. Kaikki ne olivat kunnossa ja moottorin liittimeen tuli sähkö, joten moottori otettiin irti kääntämällä myötäpäivään - mahtui tulemaan ohjauspaneelin ja keskikonsolin välistä, kun vähän käänteli moottoria ja taivutti konsolin muoveja. Ei löytynyt vaihtomoottoria tähän hätään.
Liittimien koskettimen metallilatan juuressa on väkänen, joka pienellä meisselillä taivutetaan suoraksi, jolloin latta menee hahlonsa läpi. Tämä mahdollistaa moottorin päällä olevan muovin noston pois, kun on poistanut kaksi E4-ruuvia. Alta paljastui Bosch:in moottori, vaikka kuorissa lukee Magneti Marelli sekä loppuun kuluneet hiilet. Motonetin hiilisarjasta 11812.9 viilaamalla sai tehtyä sivuja viilaamalla helposti sopivat hiilet - pituus on sopiva, mutta johto on liian paksu, joten siitä muutaman säikeen joutui punosta purkamaan - johto kolvilla alkuperäiseen niittiin ja jousi takaisin kuten se alunperin oli. Ja taas toimii seuraavat 200 000 km.
TEMP_ARKISTOON