Muutenkin täytyi kehua kaverin asennoitumista ja tietoa asioista. Selitti kuin ihmiselle konsanaan. (Vaihtui muuten omankin auton katsastuspaikka ko. putiikkiin)
Tuo on sitä markkinointia
Vaihdoin juuri omaani takaiskarit, kun ajattelin vaeltelun johtuvan niistä. Ainoa ero vanhan ja uuden välillä oli se, että käsin nopeasti ulosvetäessä uusissa vaimennusteho oli paljon vanhoja suurempi. Hitaasti kun veteli/paineli, niin eroa vanhan ja uuden välillä ei huomannut. Prosentit vanhoissa takaiskareissa oli n.55%.
Vaihdoin samalla uuden kääntölaakerin eteen. Nyt alustavan koeajon jälkeen auto tuntuu vakaammalta sivutuulessa. Töyssystä ajaessa perän käytös ei muuttunut; ei se jäänyt vanhoillakaan iskareilla pomppimaan. Tiedä sitten onko ajovakauden parannus kääntölaakerin vai iskareiden ansiota.
Edit: Iskarit oli muuten alkuperäiset ja ajettu siis 272tkm. Iskareiden laatu kohdillaan kun ei tuon suurempaa eroa vanhan ja uuden välillä huomannut.