Ikävää luettavaa, kun turbon pitäisi tuoda pelkästää ajamisen iloa. Maahantuoja tulee vastaan joko vapaaehtoisesti tai pakolla, tehdas maksumieheksi
Tätä kommenttia en täysin ymmärrä, sillä mulla on tuolla pihalla 66 tkm ajettu auto johon on tehty kaksi huoltoa enemmän kuin tähän kyseiseen ongelma autoon. Mulla on edelleen ahtimen siivet suorat ja tiiviste ehjä, auto on huollettu joka kerta samassa toimipisteessä, Mäkelän Kone Järvenpää. Edelleen väitän että tiivisteen rikkoutuminen johtuu liikaa kiristetystä klemmarista.
Oikeasti tuossa klemmarissa on jopa jouset joiden tarkoituksena on jättää liitos löysemmälle, jotta tiiviste ei hajoa. Sitä paitsi siinä vaiheessa kun tiiviste on jo hajonnut, imuilman putki pysyy paikallaan jos klemmaria ei kiristä liikaa. Jos sen sijaan kiristää liikaa niin putki pullahtaa pois paikaltaan, tämän olen testannut itse yhdellä autolla jossa tuo tiiviste on hajalla.
Miksi siis Maahantuojan tai tehtaan pitäisi olla maksumiehenä jos osan hajoaminen johtuu vaikkapa virheestä työssä?
Ps. Mun auton ahdin on tehty Ranskassa.
[ylläpito on poistanut liitteen]