Sportpugilla tästä vasta väännettiin ja kyllä se on kuulemma niin ettei ykspisteruiskuissa tuota sytkäyksikköä ole.
Täytyykin katsoa, mitä ovat asiasta tuolla toisella foorumilla keskustelleet.
Mielestäni tein tuossa
paria viestiä aiemmin melko kattavan selvitystyön aiheesta; ainakaan Magneti-Marellin ruiskujen kanssa sellaista ei pitäisi olla ja muita ei XU5M-koneisiin ole ainakaan 405:n tapauksessa Peugeotin varaosaluettelon tai muunkaan lähdemateriaalin mukaan asennettu (Haynes Engine management and fuel injection systems manual / Haynes Citroen and Peugeot engine management systems / Haynesin 405-korjausopas / Alfamerin 405-korjausopas).
Esim. kirjassa "Haynes Engine management and fuel injection systems manual" selvästi todetaan G5/G6/8P:n kohdalla:
"The amplifier circuitry is contained within the ECM itself, and the microprocessor controls the ignition dwell period for each condition of engine speed and battery voltage".
Harmi, ettei näistä MM:n järjestelmistä näytä olevan saatavilla yhtä kattavia teoksia kuin Boschin vastaavista, vaan on pakko luottaa Haynesin "laatuun" (virheitä on jo näistäkin opuksista löytynyt, vaikka näiden kuvittelisi olevan tavallisia korjausoppaita tasokkaampia kaikin puolin).
Esittämäni olettamukset saa/pitää toki korjata vääriksi, jos luotettavampaa tietoa on tarjolla. Itselläni ko. järjestelmillä varustettuja autoja ei ole ollut kuin korkeintaan "vierailemassa" (pl. 8P, joka löytyy eräästä 405:stä ja 306:sta, joita "tapaan" säännöllisesti).