Viitattaan edellä mainittuun keskusteluun tislatun veden käytöstä. Minulle Länsiauton huollossa sanoivat, että ihan vesijohtovettä käyttävät että ei sinne mitään tislattua vettä tarvitse laittaa. Sen nyt kuitenkin kotonakin näkee että vesijohtovedessä on kalkkia aina enemmän tai vähemmän, joissakin paikoissa varsin paljon. Lisäksi vesilaitosten toimittamassa vedessä on muita kemikaaleja. Eihän niitä nyt yhdellä vaihdolla hirveitä määriä jäähdytysjärjestelmään päädy, mutta miten ne reagoivat jäähdytysnesteen kanssa ja miten paljon niitä kertyy muutamalla jäähdytysnesteen vaihtosyklillä kennoihin. Jotenkin tulee mieleen, että tuo voisi olla yksi potentiaalinen kennoja tukkiva syy. Tuollaisesta vaihdetusta ja tukkeutuneesta kennosta pitäisi tutkia mitä se kanaviin kertynyt tavara on.