Kirjoittaja Aihe: Jarrulevyjen paksuudet  (Luettu 45357 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 104
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: Jarrulevyjen paksuudet
« Vastaus #30 : 24.08.2014, 19:14:49 »
Mulla auto on 307, sillä kiskasin etujarrulevyillä lähes 200 tkm, tosin kaksilla paloilla, takaa meni toiselta puolelta laakeri 155 tkm kohdalla, en nähnyt järkeä vaihtaa pelkkää laakeria.

Tossa pihalla on toinenkin pösö, siinä mittarissa oli 185 tkm kun etulevyt oli todella raskaasti alamittaiset, vaikka auto oli katsastettu hiljattain.

Kävi tossa remontissa sellainenkin 307:a missä toisessa takapyörässä oli jarrusatula hajalla, käsijarru ei ottanut juuri lainkaan, käyttöjarrukin vain vähän sinnepäin, auto oli katsastettu kahtapäivää aikaisemmin.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 241
Vs: Jarrulevyjen paksuudet
« Vastaus #31 : 24.08.2014, 19:17:19 »
Mulla ei 308 SW GT THP 150:sen jarruihin vaihdettu edes paloja kertaakaan 96 500 km:iin mennessä, eikä vaihtotarve ollut vielä lähelläkään. Kilometrimäärästäkin 1/10 oli ajeltu Saksan autobaanoilla, joten jarruja oli kyllä joutunut käyttämäänkin.

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 432
    • CitiX Oy
Vs: Jarrulevyjen paksuudet
« Vastaus #32 : 25.08.2014, 09:23:42 »
Mulla meni etuleyt ja palat vaihtoon 146tkm. (1,6 hdi) (levyt oli hitusen alimitassa) luultavasti palat vaihdettu joskus aikaisemminkin.
Paakse palat on vaihdettu jossain 100tkm tietämillä. Taka levyt vielä alkuperäiset.

Nykyisin: Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18  /  Peugeot 2008 VTI 82 -13 / Citroen 2CV 0,6 -71 "Suomi 100-edition"

Ex PSA: Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15 / Peugeot 207 SW VTI 120 -08 / Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97