Ei enää onnistu Service Box:n käyttäminen?-( Kun yrittää kirjautua palveluun, tulee ruudulle ilmoitus:
"L'accès au site est réservé aux professionnels de la réparation"
Eli tarkoittaa suunnilleen sitä, että palvelu on tarkoitettu vain ammattilaisille... Citroen Service käyttäytyy ihan samalla tavalla. Itse asiassa saman ilmoituksen saa silloin, kun syöttää väärän tunnuksen tai salasanan.
Toivottavasti kyse on vain toimintahäiriöstä, eikä siitä, että PSA haluaa rajoittaa palvelun käyttöä?
Ei toimi mulla vieläkään alkuperäisellä tunnuksellani (rekisteröity vuonna 2007). :-( Kokeilin saada salasanaa e-mail-osoitteeseen, mutta systeemin mukaan ko. osoitteella ei ole olemassa käyttäjätunnusta... Eli tunnukseni on jostain syystä poistettu sekä Peugeotin että Citroenin palveluista. :-(
Rekisteröidyin uudelleen Peugeotin palveluun ja nyt toimii. Tässähän tulee pian vainoharhaiseksi, kun PSA poistaa tunnuksiani... Katsotaan, pysyykö tämä tuolla vai poistetaanko sekin. Citroenin palveluun en vielä rekisteröidy uudelleen, vaan odottelen, josko se alkaisi toimia itsestään (jos noilla on esim. tietokantojen kanssa ongelmia).
Nyt uuden tunnuksen myötä myös maksulliset tilauspalvelut toimivat, kun taas aiemmin ne eivät toimineet (
lisätietoja). Ennen olin luultavasti rekisteröitynyt yksityishenkilönä ja nyt yrityksen tiedoilla (nyt kysyttiin myös ALV-tunnusta, joskaan en kokeillut, olisiko mennyt läpi ilman sitä; jos maan valitsee "oikein", niin sitä ALV-kenttää ei tule edes näkyville).
Mahdollisesti ovat poistaneet tunnuksia, jotka on rekisteröity yksityishenkilöinä (oli aiemmin mahdollista?) tms. Vieläkös SamiK:lla toimii (
viesti)? En muista, mitä profiilini tiedossa luki aiemmin ko. kohdassa...