Kirjoittaja Aihe: 307 - Lämmityslaitteen lämpötilan säätö ei toimi toisella puolella  (Luettu 10008 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jrautiai

  • Vieras
Seuraavalle etsijälle vielä muutama kuva liittyen tähän :

Klikkaa kuvaa nähdäksesi suurennoksen.





TEMP_ARKISTOON

ToniL

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 8 686
    • http://peugeot505.info
6450 XZ, ADJSTMENT KIT, 30,00 e (Citroen 27,60 e)

Tuossa siis ko. osan hinnat Suomessa. eBay:ssä ei juuri nyt tainnut olla yhtään myynnissä. Asennusohje Citroen C4-malliin:

http://www.citronik.dk/jforum/posts/downloadAttach/4353.page

Asennusohjeet englanniksi:

http://www.peugeotforums.com/forums/307-38/help-climate-control-307sw-se-hdi-2006-ken68-fixed-8088/

Googlen kuvahaun(kin) avulla osanumerolla hakemalla löytyy asennukseen liittyviä foorumiviestejä. Esim.:

http://forum.club307.ru/showthread.php?t=5243&page=1
"About the only thing it can't outrun is its shadow." - Peugeot-mainos
3 x 1985 505 Turbo Injection + 1986 505 Turbo Injection + 1985 505 GRE + 1989 309 1,6 XL Look + 1996 405 2,0 GTX Style + 1995 306 1,8 ST + 1997 306 2,0 GTI-6 + 2000 306 1,4 XN Cristal + 2001 306 2,0 GTI-6 + 2006 Expert Van 2,0 HDi 95 + 2009 Boxer 3 Van 2,2 HDi 120
Sivusto ja foorumi 505-harrastajille: peugeot505.info

jrautiai

  • Vieras
Kiitos paljon ohjeista ja avuista. Varaosat löytyivät englannista loppuviimein toimitettuna noin 30€ molemmille puolille ja kun tarpeeksi ihmettelin niin sain lopulta ilmastoinninkin sitten niillä fiksattua.

pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Auto: 2006 307 SW 2,0 (EW10).

Moi, ostin likalle tollasen farkun ja kysyisin seuraavaa

Laittoi lämmitys-säätimet mihin asentoon vain, niin apukuskinpuolelle tulee aina vaan kuumaa???? Kuskinpuoli toimii niin kun pitääkin, missähän voisi vika olla??

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 10 941
  • Kuolema kuittaa univelat...
Siinä on varmaan kaksialueinen automaatti-ilmastointi?
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Niin mutta,vaikka molemmat säätimet on samassa lukemassa tai missä hyvänsä apukuskinpuolelle tulee aina kuumaa??? Jossain mättää

pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Kaikki tuntuu liikkuvan toimivan. Mutta kuumaa vaan tulee

kaselin

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 375
  • Jotenkuten
Läpästä boorit yleinen vika C5 I koppasessakin. Tai servo/läppämoottori rikki
Fiat Scudo 1,6 multijet -08,    
Pösö expert 1.9TD -00,                
C5 break 1,8 -03,  
Honda GL1800 Airback/Navi,  
Mantis Tiller, 2CV4 -72, 2CV6 -82

pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
No mutta kun kaikki liikkuu kyllä moottorit toimii ja akselit liikkuu. Kaikissa kolmessa moottorissa

pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Voisiko joku laittaa kuvan juurikin kyseisestä kohteesta, onko se ratas moottorin takana vai missä? Ja mikä niistä kolmesta moottorista??


pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Oikein hyvä, kiitos. Sitte kun vielä saisi tuon kellon kesäaikaan??????

pete695

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 7
Mitäs sitten tehdään kun vika onkin siinä. Rattaassa mikä on kiinni kotelossa. Mihin se säätömoottoritulee kiinni. Kotelonpuolelta siis hampaat selvät. Ei saa sitä ratasta irti

MacInkinen

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 3
  • Lopen sohvaperuna
Helpoin reitti on naputtaa vaikka ebay.co.uk hakuun 1607044080 ja tilata halvin eteen osuva korjaussarja. Varmaan noita suomestakin saa, mutta yleensa hitaammin/kalliimmalla.

cone

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 3 044
Yhdistetty aiempaan viestiketjuun.

TEMP_POISTETTAVAKSI
Omistetut pösöttimet: 2006 607 3,0 V6 (ES9A, AM6), 2000 607 2,2 (EW12J4, ZF 4HP20), 1990 405 Mi16 1,9 (XU9J4).