Äänestys

Anna arvosana

Arvosana 5
0 (0%)
Arvosana 4
1 (14.3%)
Arvosana 3
2 (28.6%)
Arvosana 2
1 (14.3%)
Arvosana 1
3 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 2

Kirjoittaja Aihe: VANTAA - Automaa Oy  (Luettu 11453 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Matti A

  • Vieras
VANTAA - Automaa Oy
« : 16.06.2005, 09:01:05 »
Yhteystiedot


Eilen sovin pikahuollon kaverin kanssa (normaalipuolella 2 vk jono) hammastangon kumin vaihdosta. Menen kl 6.30 numero ykkösenä Rapide-ovelle. Em. hlö saapuu kohta paikalle ja kertoo ettei otakaan minua asiakkaaksi. Edellisellä kerralla samainen Rapide kieltäytyi autom. vaihteistoni/605. öljynvaihdosta vedoten työn vaikeuteen!
Ajaessani Länsi-Vantaalta turhia kilometrejä  :evil: V-kutoseni on jo monen eeron edestä bensaa kuluttanut

A-J

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #1 : 22.06.2005, 11:19:21 »
Otappa yhteytta kuluttaja-asiamieheen ja kysy mielipidettä. Kyllä firman pitäisi joutua korvaamaan turhat ajot (40 snt/km 2005) ja mahdollinen menetetty työaika. Ongelmaksi voi muodostua näyttökysymys, mutta kannattaa ainakin selvittää. Saattaa olla, että soitto Vantaan Automaan johtoon voi tuoda myös halutun tuloksen. Jos hommaa ei oteta tehtäväksi, vaikka on luvattu, pitää peruutuksesta ilmoittaa asiakkaalle puhelimitse, sähköpostilla tai faksilla eikä vasta tämän ilmestyessä paikalle.

Matti A

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #2 : 22.06.2005, 17:36:59 »
Siis saatuani pakit hammastangon oik. kumin vaihtoon otin yhteyttä Vantaan Kaivokselassa ostarilla sijaitsevaan korjaamo-/varaosaliikkeeseen Laatutarvike ostettuani kumin Knuutilalta heidän ohjeen mukaan (ollessani siellä kässäriremontissa). Osan millit olivat n. oikein elikkä asentaja revittyään vanhan pois totesi ettei sisäpää nuljahda sinne kartioon nalkkiin  niinkuin poisrevitty oli tehnyt ja pysynyt ilman klemmaria, ts. väärä osa! Porukka syytti kartiosta keulan merkkiä..
Asentaja lupasi katsoa varastoa; löysi sieltä standardikumin, työsti hieman puukolla ja vips, se nuljahti kartioon nalkkiin. Hän laittoi vielä varoiksi klemmarinkin ja lähdin luottavaisena katsastukseen: njet problema! Aurauskin säilyi merkin ansiosta ennallaan.
Kok.hinta 58 eeroa.
Kässariremppa siellä maksoi osineen 100 eeroa.
Puh heille 09-530 8840
Knuutilan luettelot lienevät osin hieman epätarkkoja?

Benkku

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #3 : 23.06.2005, 01:48:10 »
Hammastangon suojakumin sisäpään (siis hammastangon kuoren/rungon puoleisen pään) mitta on kaikissa malleissa sama, sen sijaan raidetangon halkaisija mitassa on eroa mallien kesken (3.0, Turbo ja Diesel malleissa pari millimetriä paksumpi).

Suojakumin/muovin 'sisäpään' kiinnityksessä hammastangon kuoreen ei myöskään ole mitään 'kartiota' vaan kuoressa on ura johon suojakumin/muovin sisäpuolen nystyrä-olakkeet asettuvat.

Kenties syynä 'keulamerkkiin vetoamiseen' ollut tässä tapauksessa asentajien puutteellinen ammattitaito, sillä oikean puolen 'suojakumia' joutuu asennustyössä venyttämään eikä muovinen haitarisuojus palaudu venyttämättömään mittaansa aivan heti.

Terveisiä siis sinne korjaamoon.

3072.03D

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #4 : 20.04.2006, 17:20:58 »
Jäähdytysnesteen ilmausruuvi jäi jokin aika sitten auki vantaan pojilta. Yksi työkalukin oli jäänyt konepellin alle. Toivottavasti sitä oli ensin käytetty...

3279

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 662
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #5 : 25.09.2006, 21:39:15 »
Olen teettänyt Vantaan Automaassa huoltoja ja korjauksia, enkä kertaakaan ole pettynyt suorituksiin.
Työt on tehty huolellisesti, puhelimella on pidetty ajantasalla jos on tullut eteen jotain muuta mistä on sovittu, hinta-arviot ovat pitäneet, valmista on tullut sovitussa aikataulussa, takapyörien väärän aurauksen vuoksi pilalle menneet renkaat korvattiin mukisematta, jne.
Pikahuolto on auttanut muutaman kerran. Työnjohtajat ovat olleet asiallisia ja kohteliaita. Kiitokset vaan Vantaalle.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 888
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #6 : 25.09.2006, 22:29:22 »
Harmittavan takaiskun saaneille voin mielistelemättä todeta seuraavaa:

Minä olen saanut erittäin hyvää palvelua Automaa-Vantaan huollosta ja varaosista sekä vaihtoautomyynnistä.
Siksipä rahtaankin autoni useimmiten Herttoniemestä Vantaalle, vaikka lähempänäkin olisi huolto. Myös Herttoniemen huolto ja palvelut ovat toimineet hyvin. Ehkä 406 Pösö saa ansaitsemaansa erityisempää kunnioitusta, väheksymättä muita Pösö-malleja. Ainakin huolto ja myynti kehuu autoa, enkä usko kaiken ylistävän puheen olevan pelkkää asiakkaan miellyttämistä. Plussaa myös siitä, että saa halutessaan viedä omat varaosat ja öljyt yms. Originaalien takuuta kontra hintaa kannattaa tosin punnita kriittisissä paikoissa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Kurmu

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #7 : 28.09.2006, 20:20:02 »
Jatketaan tähän ettei automaa vantaa täytä koko palstaa.  ;) Soitin tänään neljän aikoihin varaosapuolelle ja tilasin viimasuojan ja lokeron tuhkakupin tilalle. Automaan kaveri sanoi heti ekassa puhelussa että lokeron kanssa voi olla ongelmia, lupasi selvittää ja soittaa takaisin, ajattelin että se siitä. Noh ennen viittä sama heppu soittaa takaisin, kertoi että maakunnasta löytyy _ehkä_ saa huomenna varmistuksen, kysyi vielä että tilataanko muuten tehtaalta. Lupasi taas soittaa kun asia edistyy. Tämä on palvelua mielestäni. Näin asiakasta pitäisi palvella aina vaikka ostokset eivät maksaneet kuin 58e (mielestäni aika vähän autoon liittyen). Voi vitsi kun huollot suojuis yhtä hyvin (en ole itse vielä kokeillu). Kirjottelen vielä lisää kunhan koko juttu on paketissa, toivottavasti eivät turaa.  :D

Noniin osat saatu ja lokero paikallaan. Eilen oli viesti vastaajassa että osat noudettavissa ja tänään kerkesin hakea. Vielä ennen luovutusta kysyi että onko autoni fl mallia vai ei (onkohan erilainen viimasuoja?). Erittäin hyvä mielikuva palvelusta jäi. :) Ehkäpä vien tuohon autoni jakopäänhihnan vaihtoon ensi keväänä kun työpaikkakin on kävelymatkan päässä.

artsi

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #8 : 08.03.2007, 13:24:46 »
Vuosihuolto, jarrunesteiden vaihto, vaihteistoöljyn vaihto, takajarrujen tsekkaus (jarrupalat meni uusiksi). Ei valittamista, homma hoitui hyvin alusta loppuun. (Tarra on lasissa ;) Mutta sitähän huollon työnjohtaja ei tiennyt vielä siinä vaiheessa, kun autoa huoltoon viedessäni kävi tarkasti tehtävät työt läpi.) Taisi olla ensimmäinen kerta, kun autoa hakiessani yllätyin ennalta arvioitua alempaa hintaa.

Tuohon voisi lisätä sen positiivisen asian, että autoon jätetyssä huollon yhteenvetolappusessa oli alla myös huollon tehneen henkilön nimi. Eli tietää, ketä syyttää, jos tulee reklamoitavaa. Ehkä tuossa on nimi ollut aina aiemminkin, en muista.

artsi

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #9 : 10.07.2007, 12:58:53 »
120000 km määräaikaishuolto 9.7. En tiedä, onko asiaan alettu erityisesti panostaa vai onko kyse henkilöstä, mutta sekä autoa huoltoon vietäessä että sitä noudettaessa huollon työnjohtaja kävi erittäin tarkasti läpi, mitä töitä tehdään / on tehty. Muutamiin juttuihin liittyen minulle soitettiin sopimista varten ihan kuten puhe oli. Minusta esimerkillistä toimintaa. Toivottavasti varsinaiset työt oli myös tehty yhtä laadukkaasti. No, onhan se tarra ikkunassa ::)

artsi

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #10 : 26.07.2007, 21:51:13 »
... autoa huoltoon vietäessä ...

Oli muuten ensimmäinen kerta, kun huollon työnjohtaja kysyi, vaihdanko (kustannuksia säästääkseni) rikkinäisiksi havaitut lamput itse vai saako vaihtaa huollossa.

wilbert

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #11 : 26.07.2007, 23:27:34 »
Onhan näistä kyseisen lafkan asiakaspalvelijoista sanottu parikin kertaa tälle asialliselle naisihmiselle  joka soittelee huollossa käyneiden perään, että oliko jotain narisemisen aihetta. On kyllä pari niin elämäänsä ikävystynyttä miekkosta "työnjohtajina". Toivottavasti viimeinkin asiaan on kiinnitetty huomiota. Nään tuossa parin viikon päästä...

edit  Joskin myös ainakin yksi(1) ;) asialllinen kaveri.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 888
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #12 : 27.07.2007, 19:34:03 »
Onnistui jälleen kerran hyvin, palvelu, hinta ja huollon nopeus odotuksen mukainen. Huollon ajaksi edullinen vuokra-auto S-kortilla edullisesti. Uusi P207 on hyvä pikkuauto, mutta P406 on AUTO ;) Kopiseva takaiskari on historiaa, että koiranluu ei tällä kertaa ollutkaan syy...
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

chorrus

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #13 : 21.10.2007, 21:48:06 »
Hattuani on nostettava.

607:n cd-vaihtajan asennus osien tilauksineen toimi 100% niin kuin piti. Huollon työnjohdon asiakaspalvelusta kiitettävä ;) Tulipa varattua uusikin aika pikkuhuolloille kun ei jaksa itse näpertää. Hyvä fiilis jäi vielä laskunmaksunkin jälkeen!

AnttiF

  • Vieras
Vs: VANTAA - Automaa Oy
« Vastaus #14 : 19.07.2008, 20:43:00 »
Mukava oli tehdä kauppaa kyseisessä putiikissa. Tein autokaupat käytännössä puhelinkeskustelun perusteella ja auto oli sitä mitä luvattiin. Hintalappu käännettiin pyynnöstäni toisin päin etten jäisi ilman menopeliä. Auton sain koeajettua reilusti, eikä aikaa rajoitettu 12,5 minuuttiin kuten Raision Automaassa. Vaihtoautopäällikkö oli asiallinen mutta ehkä hieman 'ynseä' kun tingin mukaan uudet etujarrulevyt ja palat vahojen kuluneiden tilalle. Myyjän virkaa hoiti Urpo Sotikoff. Ainut ongelma tuli maksamisessa kun eivät olisi halunneet kauppasummaa seteleinä.