Kirjoittaja Aihe: HYVINKÄÄ - Harri Salmi Oy  (Luettu 2979 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Judanssi

• Vieras
HYVINKÄÄ - Harri Salmi Oy
« : 31.12.2009, 08:46:55 »
Koneenkatu 6 osoitteesta löytyy. Oli ainakin itselleni täysin vieras laitos, kun kansikorjaamosta kehottivat kääntymään Harrin puoleen. Ymmärtää kuulemma Pösöistä.

No kävin ennen ekaa remppaa useampaankin otteeseen kyselemässä tyhmiä. Ukko vastaili aina asiallisesti ja antoi hyviä vinkkejä vian paikallistamiseen. Loppujen lopuksi sitten veronpalautukset tuli, ja perheemme 406 ajettiin halliin. Operaationa kansipahvi ja tarvittaessa kansi, kytkin, moottorin lämpöanturi sekä tietty öljyt, nesteet ja suodattimet. Samalla sisälämppärin haaroitus Calixiin.

Työ sujui mielestäni esimerkillisesti. Lohko ja vaihteisto pudotettiin alas, ja samalla löytyi muitakin "ylläreitä": hehkun rele oli kärähtänyt, kytkin ei ollut ihan niin loppu kuin luulin, vaan vaihteistosta oli stefat pettäneet ja valuttaneet öljyä kytkinkoppaan.

Työt tehtiin sovitusti ja hinta-arviokin piti kutinsa (maksaahan tuollanen perkeleesti, ei se korjaamon vika ole :( ) Olettasin että merkkihuollossa olisi hintaa tullut vähintään tonni lisää? (nyt oli 2500e sisältäen pahvin, jakopäänhihnan, ym. osat - kansi ei mennyt vaihtoon vaan koneistus riitti)

Paikka ei ole merkkihuolto sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta tuollaiselle 2003 vuoden 300 tonnia ajetulle työjuhdalle varsin mainio korjaamo. Voin tällä kokemuksella suositella.

Töitä tehtiin vielä luovutuspäivänä vähän normaalia pitempää päivää, että sain auton alle ja pääsin matkaan. Nyt pitää vielä ajella auto takas pajalle jälkitarkastukseen.

smy

• Käyttäjä
  • **
  • 407 SW 2.0 HDI aut (150tkm)
Vs: HYVINKÄÄ - Harri Salmi Oy
« Vastaus #1 : 04.01.2010, 23:07:41 »
Miten kauan kesti että auto oli pajalla? Itse odotin tuossa syksyllä viikon ajotaukoa mutta menikin vaan kolme päivää. (kansipahvi + jakopään osat + kannen tarkistus + yksi hehku). Paikka oli Automaa Hämeenlinna ja hinta jotain vajaat 1700eur.

Judanssi

• Vieras
« Vastaus #2 : 01.02.2010, 19:52:07 »
Myöhäinen vastaus - olen pahoillani.

Aikaa tuossa viivähti. Maanantaina vein ja seuraavana maanantaina (vai tiistaina) sain illalla takaisin. Viivästykseen tosin vaikutti mm. tuo vaihdelaatikon stefan pettäminen, mikä teetti lisätyötä (+muut pikku yllärit, joita ilmeni kun autoa purettiin)

japsa

• Vieras
« Vastaus #3 : 04.07.2011, 22:04:10 »
Kävin näyttämässä kohtuullisen vanhaa Pösöäni tämän korjaamon pihassa. Ensimmäistä kertaa minäkin täällä asioin, vaikka ikäni olen Hyvinkäällä asunut. Ja usein kuljen siitä ohi. Jotenkin vähän huomaamattomassa paikassa siellä Vianorin pihalla. Mies tuli hallista kesken hommiensa pikaisesti tutkimaan autoa, sekä ystävälliseen ja asiantuntevaan sävyyn antamaan minulle kokemukseensa pohjautuvia neuvoja itse suoritettavia tarkastustoimenpiteitä varten. Jos korkeammat voimat suovat vielä yhteisiä kilometrejä nykyisen auton kanssa ja tarvetta huolloille tulee, ennemmin tai myöhemmin, niin hyvin todennäköisesti asioin tällä korjaamolla tämän ensivaikutelman perusteella.
Monta hyvinkääläistä korjaamoa on jo vuosien varrella tullut vaivattua. Vielä ei ole sellaista vakio-korjaamoa löytynyt, koska melkein aina on jonkun paremmin sujuneen työn jälkeen jotain tehty enemmän tai vähemmän pieleen - valitettavasti. Joissakin liikkeissä on myös ensimmäinen käynti ollut viimeinen. Tosin on niitäkin joissa vielä voisin käydä ja monta on vielä kokeilemattakin. Lienenkö sitten liiankin vaativa asiakas, mutta sen olen myös huomannut että asiat tuntuu selviävän paremmin kun keskustelee suoraan korjauksia tekevän ihmisen kanssa, eikä sen tiskin takana istuvan henkilön, joka hoitaa avaimet ja rahastaa - niin mukavia kuin he usein ovatkin. Aina kun tieto menee välikäsien kautta sinne korjaamohalliin, niin jotain saataa helposti unohtua. En kaipaa ainakaan tällähetkellä myöskään hienoja puitteita ja marmoritiskejä autoa korjaamolle viedessäni. Tärkeintä että korjaustyö sujuu odotetusti. Myös mahdollisesti auton vaihtuessa toiseen voisin täältä kysyä huoltopalvelua. Harri korjailee seinässä olevan kyltin mukaan myös ainakin Citikkaa ja Toyotaa. Ja varmasti muitakin.

Judanssi

• Vieras
« Vastaus #4 : 18.05.2012, 09:29:25 »
Harri on poistunut ainakin tuolta paikalta.

Vastasi juuri SMS-viestiin, että avaa juuri uutta toimipistettä osoitteeseen Avainkierto 2 ja toiminta starttaa lähipäivinä.

Hyvinkään Peugeoteille on siis taas palvelua luvassa :)
« Viimeksi muokattu: 18.05.2012, 09:40:59, kirjoittanut Judanssi »