Kirjoittaja Aihe: 3008 - 12 voltin pistokkeeseen jatkuva virta  (Luettu 3639 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 978
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 3008 - 12 voltin pistokkeeseen jatkuva virta
« Vastaus #15 : 21.05.2010, 22:00:57 »
Ei löytynyt PPS:n testerillä tuota 12V pistorasian muutosta joten taisi sitten olla citikassa tuollainen ominaisuus. Joten 3008 ja 308 ym. malleissa pitää tehdä kytkentämuutos eli vetää johto akulta ennen akkuvahtia.

Akkuvahti? Onko 407ssa sama toiminto? Economy Mode lienee eri asia.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 108
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 3008 - 12 voltin pistokkeeseen jatkuva virta
« Vastaus #16 : 22.05.2010, 06:15:04 »
Jep, uudemmissa on sellanen hieno kikkare siinä akun kotelon päällä.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

KariM

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 137
  • laalaa
Vs: 3008 - 12 voltin pistokkeeseen jatkuva virta
« Vastaus #17 : 22.05.2010, 13:28:41 »
Onkos tuossa Pösön akkuvahdissa samanlaista hienoutta kuin esim. Audin virtamanagerilla joka ei suostu lataamaan akkua enemmän kuin mitä sen omien laskelmien mukaan on kulutettu? Ts. jos jälkiasennuksilla ottaa virtaa virtavahdin ohi (vaikka lisälämmittimelle), niin pikkuhiljaa akku loppuu kun tuo saita manageri ei lataakaan akkua ajossa täyteen.

LuZiaN0

  • Vieras
Vs: 3008 - 12 voltin pistokkeeseen jatkuva virta
« Vastaus #18 : 23.05.2010, 18:49:44 »
Ei löytynyt PPS:n testerillä tuota 12V pistorasian muutosta joten taisi sitten olla citikassa tuollainen ominaisuus. Joten 3008 ja 308 ym. malleissa pitää tehdä kytkentämuutos eli vetää johto akulta ennen akkuvahtia.

No kiitos kuitenkin selvityksestä. Taitaa mennä liian vaikeaksi joten kai se on pakko tyytyä nykyiseen systeemiin...damn!