Kirjoittaja Aihe: HELSINKI - Autokorjaamo Partner Motonet Konala Oy  (Luettu 3304 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pastirol

• Vieras
Auto: 2005 407 SW 2,0.

Vein auton ilmastointihuoltoon puolitoista kuukautta sitten (17.6.). Paikka valikoitui sijainnin ja edullisen hinnan perusteella. Ilmastoinnin täyttöhuolto sujui normaalisti, mutta kompressorin käynnistyessä kumiletku ilmastoinnin putkistosta paukahti hajalle (6460.JC).

Sovittiin, että tilataan alkuperäinen varaosa, vaikka toimituksessa saattaakin kestää 3 viikkoa. Peugeotin merkkihuollosta kysellessä selvisi, että varaosat luvataan 2 viikon kuluessa, mutta ajattelin että tämä ylinmääräinen viikko on ymmärrettävissä kun juhannuskin oli tulossa. Varaosa tuli maksaa etukäteen ja hinnaksi ilmoitettiin sama 70€ kuin merkkihuollossa.

Kului 4 viikkoa eikä hiiskaustakaan, joten soitin liikkeeseen. Sieltä luvattiin soittaa takaisin kun asia selviää (tuli vaikutelma, ettei varaosaa oltu vielä tilattu). Soittoa ei koskaan tullut.

Kului jälleen viikko ja soittelin liikkeeseen ja kysyin, joko varaosa on saatu tilattua. Jälleen luvattiin soittaa kun ovat selvitelleet asiaa. Edelleenkään liikkeestä ei koskaan soitettu.

Soitin kolmannen kerran ja tällä kertaa alkuperäinen myyjä oli palannut lomiltaan, mutta ei juuri nyt ollut paikalla liikkeessä. Minulle luvattiin soittaa puolen tunnin kuluttua. Puhelua ei ole vieläkään tullut, vaikka jälleen on viikko kulunut.

Lopputulema: maksoin kaikkiaan 149€ (täyttöhuilto 79€, varaosa 70€) enkä koskaan saanut toimivaa ilmastointia, eikä minulle soitettu kertaakaan lupauksista huolimatta. 

Koen tulleeni suorastaan huijatuksi, enkä aio koskaan olla tämän liikkeen kanssa missään tekemisissä, enkä suosittele sitä kenellekään muullekaan.

--
Tilasin 27.7. itse Hella Behrin valmistaman tarvikeosan Saksasta ja odottelen osaa saapuvaksi elokuun ensimmäisellä viikolla. Postikuluineen Saksalainen tarvikeosa tuli edullisemmaksi.

pastirol

• Vieras
Vs: HELSINKI - Autokorjaamo Partner Motonet Konala Oy
« Vastaus #1 : 03.08.2011, 17:52:04 »
Päivitetäänpä tilannetta. Saksasta itse tilaamani varaosa saapui tasan viikossa ja vaihtotyöhön minulta hupeni aikaa 15 minuuttia. Täytätin ilmastoinnin Sellon parkkihallissa ruokaostosten yhteydessä ja hyvin tuntuu toimivan.

Motonetin yhteydessä toimivaan Auto Partneriin olin tänään taas yhteydessä, lähinnä saadakseni rahani takaisin. Nyt sieltä luvattiin soittaa 'satavarmasti' huomenna aamulla..

pastirol

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.08.2011, 23:38:54 »
Vielä päivitystä tilanteeseen:
Soittivat tällä kertaa kuten olivat luvanneetkin ja sovittiin, että palauttavat rahat tilille.

anssi406

• Vieras
« Vastaus #3 : 16.08.2011, 21:28:20 »
Vielä päivitystä tilanteeseen:
Soittivat tällä kertaa kuten olivat luvanneetkin ja sovittiin, että palauttavat rahat tilille.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta, mutta, mutta, saako rahoja takaisin....

pastirol

• Vieras
« Vastaus #4 : 17.08.2011, 00:57:16 »
Sain kuin sainkin varaosasta ennakkoon maksamani rahat (70€) takaisin.