Ei valitetettavasti ole ratkennut, ongelma esiintyy edelleen pakkasilla. Olen vaihtanut tulpat ja koittanut kahta eri MAP-anturia (alkuperäistä ja uutta), nuo eivät ainakaan vaikuta asiaan mitenkään.
Puolakansi, venttiilinnostimet ja lämpötila-anturi ovat siis edelleen ehdokkaina mutta en tiedä miten näitä voi testata ilman että hakee vain kaupasta uutta - siihenkään ei budjetti oikein riitä. Vikakoodeja ei edelleenkään ole tullut joten niistäkään ei saa vinkkiä ongelmaan.
Toistaiseksi olen ratkaissut ongelman niin että kaasuttelen varovasti muutaman hetken parkissa käynnistyksen jälkeen, jotta autolla pääsee liikkeelle ilman sammumista/tukehtumista.