Kirjoittaja Aihe: 309 GTI '87  (Luettu 2528 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

uffa

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 58
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #15 : 24.11.2018, 16:38:43 »
Mikähän tämän auton värikoodi on? Onko värikoodi juurikin tuo?

Pitäisi varmaan hankkia maalia jossain vaiheessa...




P3JZ kenties?
« Viimeksi muokattu: 24.11.2018, 16:45:28, kirjoittanut uffa »
1987 309 1,9 GTI (XU9JA, B6D, Bosch LE2-Jetronic)

309_XR

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 181
  • 'Come on, get that McLaren out of the way!'
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #16 : 24.11.2018, 16:48:21 »
P3KB Rouge Vallelunga? Näyttäis nimittäin aika saman väriseltä kun oma 309.
Peugeot 309 (10C) XR 1.6 -88 | Citroën C4 (LA) VTR 2.0 -07 | Renault Laguna (B56) RXE 1.6 -99

uffa

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 58
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #17 : 24.11.2018, 16:53:26 »
P3KB Rouge Vallelunga? Näyttäis nimittäin aika saman väriseltä kun oma 309.

Joo,nopealla googlauksella näyttäisi olevan sama väri.

Edit, käväsin Motonetista hakemassa värikoodilla valmiin paukkupullon, nopealla testillä en juurikaan havainnut eroa sävyssä. Eli se lienee oikea väri.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2018, 17:22:50, kirjoittanut uffa »
1987 309 1,9 GTI (XU9JA, B6D, Bosch LE2-Jetronic)

309_XR

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 181
  • 'Come on, get that McLaren out of the way!'
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #18 : 24.11.2018, 20:08:19 »
Hyvä että osui oikein 8)
Peugeot 309 (10C) XR 1.6 -88 | Citroën C4 (LA) VTR 2.0 -07 | Renault Laguna (B56) RXE 1.6 -99

uffa

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 58
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #19 : 25.11.2018, 22:16:09 »
Hyvä että osui oikein 8)

Joo, kiitokset vinkistä.

Taka-akselin takakumityynyn pulttia irroittelin kuskin puolelta. Jo mutteri lähti mutta pultti itse ei, kanta katkesi sitten alapuolelle.
No, CRC:tä lisää ja katsotaan josko se jossain vaiheessa irtoaisi. Nuo kumityynyt joutuu uusimaan.
Onko Motonetin kumit käyttökelpoisia?

Mites muuten taka-akseli, tuossa näkyy olevan rasvanipat. Voiko siis olettaa että taka-akseli on uudelleen laakeroitu ja nipat laitettu siinä samalla?

Hitsattu taas hieman lisää. Peräluukkuun ja alle vähän lisää uutta materiaalia.
Jos sitä päivittäin saisi tunnin tehtyä...
1987 309 1,9 GTI (XU9JA, B6D, Bosch LE2-Jetronic)

uffa

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 58
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #20 : 12.05.2019, 12:51:42 »
Vähän jotain mitä saanut aikaan:

Molemmat kotelot takaluukusta, tai niiden lattiat uusittu.





Eli nuo vaihdettu


Siistimistä vielä paljon


Kun tuon takaluukun saa kuntoon niin kynnysten kimppuun. Ehkä sitten jo pohjien tekoon, etupää oli paljon terveemmän oloonen...
1987 309 1,9 GTI (XU9JA, B6D, Bosch LE2-Jetronic)

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 748
Vs: 309 GTI '87
« Vastaus #21 : 12.05.2019, 15:15:30 »
Kiitos kuvista.
Hyvältä näyttää projekti, jatkakaa! 8)
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)