Kirjoittaja Aihe: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85  (Luettu 4259 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #60 : 09.02.2016, 18:09:28 »
Vikana on mittarin servo moottori, nämä samathan ovat kiinni 407:n mittaristossa myös. Siellä servossa yleensä katkeaa toisen rattaan akseli, mutta nyt jotenkin näyttäisi siltä, että jonkin muun takia tuo on lopettanut pelittämisen. Tällä osalla saa homman korjattua: http://www.ebay.com/itm/380882964307?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kuvia en ottanut korjaus projektista, kun se nyt eteni aika sukkelasti.
Tässä on video siitä, kun joku korjailee samanlaista servoa 206 Peugeotin mittaristosta:https://www.youtube.com/watch?v=MHdX1q4B-J8
C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

antsu

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 066
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #61 : 09.02.2016, 20:07:41 »
Tarkkaan ottaen näyttää olevan tavallinen kiertorautamittari eikä servo.

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #62 : 09.02.2016, 21:16:14 »
Jahah. No aina oppii jotain uutta. Kiertorautamittari...Noh Neulamoottorista puhuu tämä sivusto: http://www.sercap.fi/product/58/magneti-marelli--jaeger-mittariston-neulamoottori
No tulipahan tuollainen sinne vaihdettua ja nyt toimii. =)
C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 970
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #63 : 09.02.2016, 21:58:47 »
407 mustapohjainen bensamallin mittari hyllyssä, eli on nyt avattava ja kuvattava  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #64 : 15.02.2016, 10:55:52 »
Tässä hieman lisää tietoutta taas: https://www.youtube.com/watch?v=ltWcgiCm4NY MightyCarmods teki ihan hyvän jutun E85 käytöstä.
Ja pomppasi silmille tällainen:https://www.youtube.com/watch?v=uFwlrYS8a-Q Aika päheen näköstä touhua. =)
« Viimeksi muokattu: 15.02.2016, 11:21:56, kirjoittanut TeURaS »
C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #65 : 16.02.2016, 12:54:20 »
No niin, tätä olen odotellu jo jonkun aikaa: https://www.youtube.com/watch?v=znK7J4i4ehM
Elikkä Kaaran Volvo V70 kylmästarttaus video. Jotku varmaan ovat tämän nähäneet, kun ohjelma tuli televisiosta, mutta itseltäkin jäi kyseinen jakso näkemättä.
Tässä meidän taloudessa on nyt ajettu kohta yhteensä 15tkm kahdella eFlexFuel ranskattarella ja pelkkää positiivista on olleet kokemukset tähän asti.
C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 970
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #66 : 16.02.2016, 19:52:30 »
Katsastusmies tyrmäsi RE85 muunnokset hypenä. Totesin joo  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #67 : 16.02.2016, 19:58:13 »
Niinhän sitä vanhoilliset seksuaalikasvatus opukset tyrmäsi masturboinninkin, että näkö lähtee ja käsiin kasvaa karvaa. Veikkaan, että tällekkin palstalle olis monella hankala kirjoitella, kun olis kädet niin hemmetin karvaiset ja mitään kyllä ei näkisikään.
C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #68 : 24.02.2016, 15:41:29 »
No tulipahan käytyä auto katsastamassa tänään ja samalla tehtiin muutoskatsastus. Homma meni kivuttomasti ja ilman huomautteluja. Matka on edennyt mukavasti FlexFuel Peugeotilla, ei ole mitään negatiivista raportoitavaa. Samanlainen kokemus tuli Peugeotilla, kun C5:lla eli yksi kylmäkäynnistys epäonnistui kertaalleen tuossa pakkasilla. Starttasin ja auto lähti epätasaisesti käyntiin ja köhi hetken ja sammu, tämän jälkeen starttasin uudelleen ja tikkasi kuin Singeri konsanaan, eikä sen koomin ole nikotellut vaikka ei ole edes lohkolämmityksessä.

C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

EFL605

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 855
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #69 : 24.02.2016, 15:47:44 »
Miksi tuo yleensä pitää muutoskatsastaa, onko taas yksi Trafin idioottien vaatimus? Eihän tuolla muutoskatsastuksella ole kellekään pienintäkään merkitystä. Vastaava turhuus kuin muutoskatsastamisvaatimus, jos vannekoko kasvaa kahdella tuumalla.

TeURaS

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • Hydractivella pehmeästi ;)
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #70 : 24.02.2016, 20:25:19 »
Sen minkä minä sillä voitan on auton vaihdon yhteydessä varmemmat kaupat. Auto tekee huomattavasti paremmin kauppansa tai autoliike ottaa sen vaihdossa, kun siinä on kaikki lain kirjaimen mukaisia. Esim. Xenon sarjat ovat jo sellaisia, että iäkkäämpi ostaja ei kauheen hyvällä kuuntele, kun alat selittää, että "niin tässä on sitten tämä sarja jonka katsuri voi purattaa pois tai poliisi purattaa tien päällä." tai " Tässä on tällainen E85 sarja, mutta pidä piilossa ettei katsastusmies kysele turhia". Samoin autokauppiaalle auto kelpaa ennemmin, kun kaikki paperit on kunnossa. Mikäli meinaat ajaa auton loppuun ja paalata, kun luovut siitä, niin eihän sitä sitten kannata rekisteröidä.
C5 2006 2,0i Exclusive Break, C5 2007 2,0i Exclusive Break
Ex: C5 2008 HDi 136 Comfort Tourer, C3 2006 1.4i SX, C5 2005 V6 3.0 Exclusive, Peugeot 407 SW V6 3.0, C4 2005 2.0 VTS, C5 2007 HDi 136 Exclusive Break

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 970
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #71 : 24.02.2016, 21:28:46 »
Muutamalla kympillä homma ok, eli kannattaa. Verottaja voisi miettiä katsastetuille etanolimuunnosautoille verohelpotusta. CO2 päästöhän ei paljoa muutu, mutta ilman saastutus vähenee. Perusteena kotimaisen työn tukeminen sekä biojätteen hyötykäyttö,  "verottajan listalla nimetään "kierrätyspalkkio"  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 105
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #72 : 24.02.2016, 21:45:54 »
Jaa että olisi oikeasti ympäristö perusteinen vero? Tota, ei onnistu suomessa, poliitikot ei ymmärrä puhuessaan tarkoittavat, toisaalta mikä nyt on sitten lopulta ekoteko...
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 970
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #73 : 24.02.2016, 21:53:50 »
Juuri saapuneen autoverolipun mukaan: xx auto, mikä vuonna 2017 päästelee 235 g/km, omistajaa verotetaan 392 euroa ja yy auto, mikä säästelee ilmastoa 100 g/km maksaa 163 euroa. Äkkiä laskien V6:lla ajaminen 20 euroa/kk enemmän verona ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 105
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: Peugeot 407 SW 2005 3.0 V6 (ES9A) eFlexFuel E85
« Vastaus #74 : 24.02.2016, 21:57:15 »
Mutta kun hiilidioksidin määrä ei kerro mitään muista saasteista.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.