Kirjoittaja Aihe: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua  (Luettu 1401 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sps

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peugeot 407 3.0 V6 Executive
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #15 : 23.07.2017, 11:53:02 »
Meni kyllä matot hyvään kotiin. Käytä vaikka arkimattoina. Uskomattoman hienoa jälkeä sisäpuhdistuksessakin, kattoverhoilukin työstetty. 8)

Siistissä autossa on paljon mukavampi matkustaa  :) Normaalin käytetyn auton hajunkin saa tehokkaasti sisustapesulla ja ilmastoinnin desinfiointipatruunallan pois. Sonaxin 150ml ilmastoinnin puhdistusainepullon olen todennut kaikkein tehokkaimmaksi. Samalla saa ilmastoinnin hajut pois, jos sellaisia on.
Nytpä on sitten matot arkeen ja juhlaan  :D

Tosi hienoa jälkeä. Tällaista puuhastelua on aina mukava seurata. Ja onnittelut uudesta hankinnasta. Sivuvilkkujen vaihdolla saa paljon aikaan pikkurahalla. Toinen on rekisterikilpien vaihtaminen uusiin, mutta tässä nekin näyttivät ihan hyvältä. Ruuvinkantoihin vielä valkoiset nastat ovat pilkku iin päälle. Sellaisia kikkoja mitä tulee itse harrastettua omiin ja lähipiirin autoihin.

Kiitos!

Olen täsmälleen samaa mieltä rekisterikilpiasiasta ja samaa olen harrastanut aikaisempienkin autojen kohdalla. Tässä rekisterikilvet on tosiaan ihan  suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta kun muu auto on todella siisti niin kuluneisuus  osuu vähän silmään. Tälle alkaa katsastus olla ajankohtainen ja samalla laitan konttorilla kilpitilauksen sisään. Samalla tulee valkoiset nastat ruuvien päälle. Vielä en ole tehnyt lopullista päätöstä siitä, pitäisikö tilata kilvet FIN-tunnuksella vai ilman sitä. Finnittömät olisivat vähän kliinimmät ja sopisivat auton ulkoiseen värimaailmaan saumattomammin. Toisaalta onko riskinä, että tässä autossa finnittömät kilvet vanhentaisivat lookkia ja kokonaisuus ei enää olisi niin tuoreen näköinen?

Viimeisimpään harrasteautoon otin ensirekisteröinnin yhteydessä perus  finnittömiä pienemmät kilvet ilman maatunnusta, joiden koko oli arviolta noin 70% normaalista. Siihen ne sopivat täydellisesti, mutta auto oli toisaalta musta ja uudempi.
 Tähän pösöön niitä pienempiä ei ole mahdollista saada, mutta mitä mieltä raati on kilvistä, maatunnuksilla vai ilman?
« Viimeksi muokattu: 23.07.2017, 12:05:36, kirjoittanut sps »

D`Artagnan

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 401
  • "The drive of your life"
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #16 : 23.07.2017, 13:04:00 »
Finnittömät tosiaan kliinimmän näköiset. Muutenkin Suomessa on mielestäni ehkä tyylikkäimmät kilvet, varsinkin ilman maatunnusta olevat, verrattuna moneen muuhun maahan.
Tuohon autoon ehkä tilaisin maatunnuksilla olevat perusteluna koska siinä on sellaiset uudesta saakka ollut.

Omaan silmään ottaa joka kerta vanhemmat autot joissa on nuo uudemmat maatunnuksella olevat kilvet. Eivät vain kuulu ennen 2000 vuotta oleviin autoihin. Vielä pahemmin silmään ottaa museorekisteröidyt autot joissa on alunperin ollut valkopohjaiset kilvet mutta museostatuksen myötä vaihdettu mustapohjaisiin. Mielestäni autossa kuuluu olla sellaiset kilvet jotka siihen on alunperinkin uutena laitettu. Olkoon sitten museo-auto tai ei.

Vanhempiin Saksantuonteihin ottaisin ilman maatunnusta olevat kilvet, vaikka onkin ekaa kertaa Suomeen rekisteröity niin katsoisin järkevämmäksi ja tyylikkäämmäksi ratkaisuksi laittaa sellaiset kilvet mitä siihen olisi Suomessa uutena asennettu.

Sitten tiedetään sellaisia tapauksia missä automalli on pysynyt samana useita vuosia ja alkupään autoja rekisteröity ilman maatunnusta olevilla kilvillä. Niitä sitten on vaihdettu finnillisiin kilpiin naapureita ja työkavereitä hämätäkseen.

Hieman meni Off topicin puolelle, mutta sivusi kuitenkin aihetta. Tälläisia mietteitä täällä ja tosiaan nämä ovat vain minun omia mietteitäni.
Audi A6

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 475
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #17 : 23.07.2017, 14:27:39 »
Siniseen autoon sopii sellainen kilpi jossa on EU ja FIN sinisellä pohjalla. Mustaan ja valkoiseen autoon sopii kilpi jossa sinistä aluetta ei ole.
Peugeot RCZ HDI FAP

ATS

  • Vieras
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #18 : 24.07.2017, 06:58:29 »
Tai hopeanharmaaseen. Kuva vieressä.

sps

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peugeot 407 3.0 V6 Executive
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #19 : 24.07.2017, 22:32:59 »
Oikein hyviä pointteja ja offtopic on myös aivan sallittua  :) ATS:n autoon tosiaan istuu hyvin finnitön kilpi ja voi olla, että 407 keulaan sopisi myös. Perä on enemmän kysymysmerkki.

Pitää joku päivä hieman mallailla kuvanmuokkauksella finnittömiä kilpiä.

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 367
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #20 : 24.07.2017, 22:40:06 »
Minä annan ääneni finnillisille. Kuuluu ikäluokkaan ja 407:aan. 8)
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)

sps

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peugeot 407 3.0 V6 Executive
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #21 : 27.07.2017, 21:26:46 »
Photobucket muuttui maksulliseksi ja samalla katosivat kuvat topicista. >:( Pitää jossain vaiheessa katsoa, että mitä keksisi korjaavaksi toimenpiteeksi.

mustanaamio

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 116
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #22 : 27.07.2017, 21:39:20 »
Siirrä aijaa palveluun.
-Kun asiat menevät hyvin, jotain on menossa pieleen-
-Kun asiat eivät enää voi mennä huonommiksi, ne menevät-
-Aina, kun asiat vaikuttavat paranevan, jotain on jäänyt huomaamatta-

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #23 : 31.01.2018, 00:39:10 »
Onko löytynyt uutta kuvapalvelua?
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

sps

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peugeot 407 3.0 V6 Executive
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #24 : 02.02.2018, 20:02:39 »
Loppusyksy ja talvi olleet hiljaiseloa auton värkkäämisen suhteen. Samalla kuvapalveluiden tutkiminen on jäänyt tekemättä.

Lähinnä olen siis nautiskellut luotettavasta käyttöautosta  ;)


Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #25 : 02.02.2018, 21:25:45 »
Valitettavasti löysin aiheen vasta nyt. Kuvat siis näkemättä. Aihe on niin mielenkiintoinen, että kuvat hionnannasta (ennen ja jälkeen) olisi kiva nähdä.
Kommenteista päätellen jälki on ollut hyvää.
Civic, Sportside, Sportside, Caprice Classic, Suburban, Chevy Van, Chrysler 300M -00, Citroen Berlingo -03, Citroen C5 break -06, Grand Picasso -08, Chevrolet Silverado Duramax -03, Citroen C5 Tourer -10, Peugeot 508 GT -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. -18, Peugeot 508GT -15.

sps

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peugeot 407 3.0 V6 Executive
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #26 : 02.02.2018, 21:39:43 »
Pitääpä nyt viikonloppuna perehtyä aiheeseen, niin saadaan kuvat taas näytille  :)

poirotti

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 235
  • Ravintoketjun huipulla.
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #27 : 02.02.2018, 21:59:53 »
Hiontakuvat oli kyllä hyvät 👍
Ennen 405-Mi16, 605-Sri 2.0, 406-ST 2.0 16v, 406 Grw HDI-110, nyt  607 2.2 Titane Busines -07

sps

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peugeot 407 3.0 V6 Executive
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #28 : 03.02.2018, 19:40:52 »
Tein kuvatilin flickeriin. Kuvien upottaminen ei oikein onnistunut, joten tein sinne kuvakansion ja jaan linkin tänne. Lisäsin kansioon kaikki tämän topikin vanhat kuvat ja loppuun kesältä kolme uutta ulkokuvaa. 8)

https://flic.kr/s/aHsmdzWmXo

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 970
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 407 3.0 V6 Executive puuhastelua
« Vastaus #29 : 03.02.2018, 20:12:05 »
Hieno on. Kiilloititko ajovalotkin? Mirka 35 on aika karkea myllytysaineeksi ja lakkapintaa ei kannata hioa suotta ohuex. Käsittelytavat ja padien värit toki merkitsevät kokonaisuudessa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -